AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Jeg liker de enkle gammeldagse spillene som Super Mario, Rayman, Sonic osv. så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har skaffet meg en Xbox one, jeg kunne heller ha skjøpt en gammel spill konsoll. Men har dere noen anbefalinger til spill som ikke er super kompliserte å sette seg inn i? Noe lignende Super Mario. Anonymous poster hash: b2c22...c1c
Okapi Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg ville kikket litt på nettbutikken. Er mange interessante indie-spill som kanskje kunne passe. Har ikke fått testet det selv, men lurer veldig på å plukke opp Ori and the Blind Forest. Shovel Knight, Never Alone og Limbo, Strider og Child of Light kan også være verdt en kikk.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Skulle skaffet deg Wii U eller 3ds....Anonymous poster hash: 47515...0b8
Severus Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Har du Rayman på Xbox One? For det finnes det også
Fridus Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Mange fine forslag til spill her. :-) Journey er også verdt å sjekke ut.
Okapi Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Mange fine forslag til spill her. :-) Journey er også verdt å sjekke ut. Journey er Sony-finansiert og PS-eksklusivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå