AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Hei. Snakket noen uker med en gutt på tinder. Han er kjempe sjarmerende og ikke minst kjekk!! Vi møttes for første gang ute på byen i helgen, vi drakk og koste oss sammen. Da jeg var på do kom det plutselig en jente bort til meg og fortalte at hun hadde sett oss sammen og at jeg burde passe meg for han... "han har lurt meg trill rundt, snakket med flere jenter og hatt sex med dem samtidig, han vet hva han skal si for å sjarmere jenter bare for å få sex osv..." Jeg leste også en tråd her med en som hadde datet en fra latin amerika, hvor alt hun skrev klaffet veldig! Jeg merker jeg blir redd for at det kan være samme fyr, eller at det virkelig er sånn at latin amerikanske menn er "sånn". Burde jeg se hvordan det går.. eller er ting virkelig for godt til å være sant? Anonymous poster hash: cac7b...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Lur han trill rundt først Anonymous poster hash: 9a757...7d3 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Lur han trill rundt først Anonymous poster hash: 9a757...7d3 Ja! Gjør det. La ham smake sin egen medisin. Kanskje du kan få med de andre jentene på det også. Ikke noe slemt noe altså, bare tulle litt med ham så han skjønner at han er avslørt. Anonymous poster hash: 53d3b...2f7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Hei. Snakket noen uker med en gutt på tinder. Han er kjempe sjarmerende og ikke minst kjekk!! Vi møttes for første gang ute på byen i helgen, vi drakk og koste oss sammen. Da jeg var på do kom det plutselig en jente bort til meg og fortalte at hun hadde sett oss sammen og at jeg burde passe meg for han... "han har lurt meg trill rundt, snakket med flere jenter og hatt sex med dem samtidig, han vet hva han skal si for å sjarmere jenter bare for å få sex osv..." Jeg leste også en tråd her med en som hadde datet en fra latin amerika, hvor alt hun skrev klaffet veldig! Jeg merker jeg blir redd for at det kan være samme fyr, eller at det virkelig er sånn at latin amerikanske menn er "sånn". Burde jeg se hvordan det går.. eller er ting virkelig for godt til å være sant? Anonymous poster hash: cac7b...4c0 Det er nesten garanter ikke samme fyr. Kan det tenkes at hun jenten som sa dette til deg liker han og vil ha han for seg selv? Det er noen jeg kjenner som trodde at en fyr var homofil i flere måneder da en jente hadde sagt at han var det. Det viste seg i ettertid at han ikke var homofil, men hun jenten ville ha han for seg selv til tross for at han ikke var interessert i hun. Hvorfor ikke få din egen opplevelse av denne personen for så å gjøre opp din egen mening om han fremfor å ta en vilt fremmed sitt ord på det? Anonymous poster hash: 644f6...3b1 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Latinamerikanske menn er vant til å ha flere damer. I Latin Amerika har stort sett alle menn elskerinner. Og deres koner må bare godta det, for det er deres kultur. De mener damer er til for deres forlystelse. Synes helt klart du skal playe han litt Anonymous poster hash: 67a5d...360 2
Cambria Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 En ting su kan gjøre er å si det rett ut til han og spørre han om det. Er han en player vil du sannsynligvis ikke få et ærlig svar, og det kan uansett hende det går rett i dass når du tar det opp. Men det er en mulighet Om du liker han og hadde en god magefølelse før du snakka med den andre jenta så ville jeg nok selv tatt det rolig fremover. Er han en player er det grenser for hvor lenge han gidder å gå sakte frem før han gir opp alt sammen. Da slipper du også å konfrontere han med det. 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Du burde virkelig høre på det du fikk vite på festen. Sannsynligheten for at han er en sånn type er uansett stor både mtp at han bruker tinder og at han er latin. Og når fremmede jenter kommer å advarer deg så er det for å være søsterlig. Ville bare droppet han om jeg var deg. Skrudd av følelsene for han og latt kontakten dø ut raskt. Anonymous poster hash: eff5f...057 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 Hehe, ved å advare deg så har hun vel garantert at du kommer til å falle for ham. Hun skulle sagt at han var en skikkelig snill fyr som hun håpet du ble sammen med. Anonymous poster hash: e0f41...540 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 Hehe, ved å advare deg så har hun vel garantert at du kommer til å falle for ham. Hun skulle sagt at han var en skikkelig snill fyr som hun håpet du ble sammen med.Anonymous poster hash: e0f41...540 Alle jenter er vel ikke skrudd sammen sånn, men ja, du har et poeng Anonymous poster hash: b11dd...c87 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 Det finnes massevis av nordmenn som er sånn også. Skjønner ikke helt opphenget i at han er latinamerikaner. Jeg var nettopp borti en svenske som har hatt sex med ca halvparten av alle damene på Tinder i Oslo. Flink til å prate han også. Anonymous poster hash: 51768...328 2
lillsunshine Skrevet 13. september 2015 #11 Skrevet 13. september 2015 Jeg ville lyttet il de jenta hadde å si og tatt det veldig sakte med han. Ikke ha sex med han, prøv å se om det er ekte interesse. Så får du ta det derifra. Det finnes sikkert jenter som er så utspekulerte at de vil lyve for sin egen gunst, men heldigvis finnes det også mange som vil ditt eget beste og som sier fra fordi du ikke skal få en dårlig ærfaring. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #12 Skrevet 13. september 2015 Det finnes massevis av nordmenn som er sånn også. Skjønner ikke helt opphenget i at han er latinamerikaner. Jeg var nettopp borti en svenske som har hatt sex med ca halvparten av alle damene på Tinder i Oslo. Flink til å prate han også. Anonymous poster hash: 51768...328 Hvilken bokstav begynner fornavnet hans på? Mistenker at han har prøvd seg på meg...Anonymous poster hash: bb328...bde
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #13 Skrevet 13. september 2015 Hvilken bokstav begynner fornavnet hans på? Mistenker at han har prøvd seg på meg...Anonymous poster hash: bb328...bde Navnet hans begynner på P.Anonymous poster hash: 51768...328
Rammfrø Skrevet 13. september 2015 #14 Skrevet 13. september 2015 Er litt skeptisk til det hun sa. Det kan være en oppvekker også. Vær obs på han. Kan være hun lyver som noen andre skrev, men kan også være at hun har rett. Vær forsiktig og ikke finn deg i noe tull. Nå er det du som har makten her!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #15 Skrevet 13. september 2015 Tusen takk for alle svar. Etter mye tenkning tror jeg det er lurt at jeg er litt obs fremover, han virker jo så hyggelig men greit å være på alerten om dette hun sa til meg stemmer. Jeg har valgt å ikke fortelle han om at hun kom og advarte meg om han. Ikke ønsker jeg å fortelle han om det heller. Jeg får bare se hva som skjer fremover, og ikke håpe på for mye Anonymous poster hash: cac7b...4c0
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. september 2015 #16 Skrevet 13. september 2015 Er litt skeptisk til det hun sa. Det kan være en oppvekker også. Vær obs på han. Kan være hun lyver som noen andre skrev, men kan også være at hun har rett. Vær forsiktig og ikke finn deg i noe tull. Nå er det du som har makten her! Mange jenter tror at andre jenter som advarer lyver, men de vil etterhvert skjønne at den som advarte hadde rett. Lyver gjør hun nok ikke, men det kan hende at han oppfører på en helt annen måte mot deg, men hva er sjansen? Veldig liten. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #17 Skrevet 14. september 2015 Navnet hans begynner på P.Anonymous poster hash: 51768...328 Men du er jo ikke TS? Ref. AnonymBruker-kode. Jeg er også nysgjerrig på hva som er første bokstav i fornavnet hans Begynner det på A. og dere bor i Oslo kan jeg nesten garantere at det er samme mann som prøvde å playe meg. Og han har dame.Anonymous poster hash: 1a3f7...7b2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #18 Skrevet 14. september 2015 Men du er jo ikke TS? Ref. AnonymBruker-kode. Jeg er også nysgjerrig på hva som er første bokstav i fornavnet hans Begynner det på A. og dere bor i Oslo kan jeg nesten garantere at det er samme mann som prøvde å playe meg. Og han har dame.Anonymous poster hash: 1a3f7...7b2 Ups, beklager! Misforsto, trodde innlegget gjaldt latinoen TS snakket om og ikke Tinder-svensken som ble nevnt lenger ned i tråden. My bad Anonymous poster hash: 1a3f7...7b2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #19 Skrevet 14. september 2015 Ups, beklager! Misforsto, trodde innlegget gjaldt latinoen TS snakket om og ikke Tinder-svensken som ble nevnt lenger ned i tråden. My bad Anonymous poster hash: 1a3f7...7b2 Hva var er forbokstaven på latinoen da? ;-)Anonymous poster hash: cac7b...4c0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #20 Skrevet 14. september 2015 Hva var er forbokstaven på latinoen da? ;-)Anonymous poster hash: cac7b...4c0 Var det kanskje P?Anonymous poster hash: cac7b...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå