Gå til innhold

Skinnvesker i god kvalitet, rent og klassisk utseende, men billigere enn designvesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er veldig nære på å kjøpe meg en designerveske til hverdagsbruk som koster 15 000. Ikke pga merket, men fordi jeg liker utseendet spesielt godt. Men noe stopper meg. Det er jo mye penger. Ikke horribelt mye, men likevel så er det liksom bare en veske. Så jeg har lyst til å finne noen lignende, men uten denne logoen printet på vesken. For å oppsummere så er jeg ute etter god kvalitet, den må være klassisk og ren i stilen slik at den passer til alt og jeg har planer om å ha den i flere år fremover. Vet dere av noen butikker, merker eller nettsider jeg kan sjekke ut? :)

Anonymous poster hash: 4c59a...0a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando har en del, har du sjekket der? Da får du jo ikke kjent på kvaliteten før du bestiller, men med gratis frakt og retur gjør jo ikke det så mye.

Anonymous poster hash: bfcfe...d8f

Skrevet

Jeg synes Leowulff har en del fine vesker. Har tre selv, de er fin kvalitet og koster ikke så mye.

Anonymous poster hash: 49240...f28

Skrevet

Hvilken veske var denne til 15k, da? Regner med at du kanskje vil ha noe liknende eller i samme stil?

Skrevet

Ta deg en tur i en veskebutikk og sjekk ut utvalget.

Du kan få mange vesker til den prisen du vil betale for en veske.

Anonymous poster hash: 138e4...38d

Skrevet

Et bilde av veska ville hjulpet, så vi kan hjelpe med å finne noe lignende.

Skrevet

Hos Morris?

Anonymous poster hash: 5432c...056
Skrevet

Decadent veskene er jo veldig fine. Klassiske, god kvalitet og ikke så himla dyre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...