Gå til innhold

Hva har minst kalorier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff legen har sagt at jeg MÅ ned i vekt om jeg kan ha mulighet å overhodet leve til jeg er pensjonist. Jeg kunne IKKE fortsette som nå. Å spise godteri og mye sukker, flesk og fett samt snacks... Selv mener jeg legen overdriver og er typisk hippie-sosialistisk at en formel funker for alle. Men når han sa at kolesterol-nivået mitt var på historisk høyt nivå, så ble selv jeg litt engstelig... Jeg tenker KANSKJE å prøve et pilot-prosjekt diet med litt andre lettere produkter...

Hva har minst kalorier:

1: En bolle cheerios/nesquick med lettmelk eller tre brødskiver med leverpostei?

2: mellommåltid med frukt, kjeks eller yoghurt?

3: kylling/fisk eller svin/storfe middag

4: snacks: velge potetfull eller sjokolade/godteri?

5: drikke: kan jeg velge sukkerfri brus/energi drikker? Det står jo at disse har 0 kalorier, men går man virkelig ned i vekt av det?

Hilsen engstelig kraftig overvektig.  :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Herlige Cowboy Lotte!

Spis hva du vil du - bare du aldri drar fra kvinneguiden! :)

Skrevet

1. Litt uvitende om hvor mye "en bolle" cheerios er, vil jeg si 3 brødskiver med leverpostei. Sålenge det ikke er loff.

2. Mellommåltid med frukt

3. Alt avhenger av tilbehøret. Både kylling, fisk, storfe og svin er magre alternativer. Det inneholder mye protein og forholdsvis lite kalorier. Sålenge du ikke friterer det da eller steker det i alt for mye smør.

4. Sjokolade, helst mørk. Og alt med måte. Velg heller en liten troika enn 250 g freia melkesjokolade. Alternativt 70% og 86% sjokolade, men det smaker dritt.

5. Drikk så mye kalorfri brus vil ønsker. Pepsi max eller Cola zero, evt. diverse energidrikker uten kalorier. De er fortsatt skadelige for tennene da, men.

Anonymous poster hash: 37a97...7b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...