Gå til innhold

Kyssing i datingfasen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et litt rart spørsmål, men jeg syns det er veldig vanskelig å få til det naturlige første kysset i den veldig unaturlig datingsettingen. Har kun opplevd én gang at gutten kysset meg først, ellers er det stort sett jeg som tar initativet. 

Opplever alltid positiv respons ved at de kysser tilbake og det gjerne blir litt klining, men er redd for å være for på.

Akkurat nå har jeg truffet en FIN fyr to ganger, og vi kysset andre gang på mitt initativ. Jeg vil kjempegjerne kysse han igjen når vi ses (vi har avtalt å ses til uka), men er redd for å være for pågående. Han har sagt han er litt sjenert, så er nok derfor jeg kysset han på forrige date. Pluss at han er så fin at jeg ikke klarte å la vær..  :sjenert: 

Hvordan leser man disse signalene? Han kysset forresten meg på kinnet da vi traff hverandre, det var uventet, men veldig hyggelig.

Anonymous poster hash: c35d0...4c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et litt rart spørsmål, men jeg syns det er veldig vanskelig å få til det naturlige første kysset i den veldig unaturlig datingsettingen. Har kun opplevd én gang at gutten kysset meg først, ellers er det stort sett jeg som tar initativet.

Opplever alltid positiv respons ved at de kysser tilbake og det gjerne blir litt klining, men er redd for å være for på.

Akkurat nå har jeg truffet en FIN fyr to ganger, og vi kysset andre gang på mitt initativ. Jeg vil kjempegjerne kysse han igjen når vi ses (vi har avtalt å ses til uka), men er redd for å være for pågående. Han har sagt han er litt sjenert, så er nok derfor jeg kysset han på forrige date. Pluss at han er så fin at jeg ikke klarte å la vær.. :sjenert:

Hvordan leser man disse signalene? Han kysset forresten meg på kinnet da vi traff hverandre, det var uventet, men veldig hyggelig.

Jeg sliter med det første kysset. Jeg er ikke så veldig på og jeg tror han er litt av den rolige typen som ikke helt tør å ta initiativ. Han gav meg noen ekstra gode klemmer sist gang så jeg tror han føler det samme som meg, men jeg blir så usikker. Liker egentlig at det ikke går for fort, men samtidig skulle jeg ønske han tok initiativ til kyss den siste gangen. Neste gang tenkte jeg at jeg skulle prøve meg, men jeg kommer sikkert til å feige ut.

Vet ikke om dette var så gode råd akkurat, men jeg følte for å tømme hodet :P

Anonymous poster hash: 49bcf...8c3

Skrevet

Jeg sliter med det første kysset. Jeg er ikke så veldig på og jeg tror han er litt av den rolige typen som ikke helt tør å ta initiativ. Han gav meg noen ekstra gode klemmer sist gang så jeg tror han føler det samme som meg, men jeg blir så usikker. Liker egentlig at det ikke går for fort, men samtidig skulle jeg ønske han tok initiativ til kyss den siste gangen. Neste gang tenkte jeg at jeg skulle prøve meg, men jeg kommer sikkert til å feige ut.

Vet ikke om dette var så gode råd akkurat, men jeg følte for å tømme hodet :P

Kjenner meg igjen, det er jo en veldig unaturlig setting. Hvor mange ganger har du møtt din fyr da? Jeg tenker også det er viktig å vise at man er interessert og tiltrukket, hadde jeg truffet en fyr 3-4 ganger uten at det ble kyss hadde jeg nok trodd han ikke var tiltrukket av meg, selv om han kanskje bare er sjenert. Hva med å kysse på kinnet hvis du ikke tør å gå all inn? :)

Skrevet

Første kysset på min date kom veldig plutselig.

Vi lå i sofaen og så film og plutselig så begynte han og kysse meg.. Ble litt satt ut:P

Neste fyr jeg datet så spurte jeg han om hva han kommtil å gjøre hvis jeg kyssa han..

Jeg venter på å møte en mann som tar meg med storm når det kommer til kyssing:)

Anonymous poster hash: e14b7...87f

Skrevet

Åååå, nå fikk jeg lyst til å kysse og kline litt! Har ikke kysset noen på et år, singeltilværelsen suger, altså  :grine:

Anonymous poster hash: 6a666...92c
Skrevet

Kjenner meg igjen, det er jo en veldig unaturlig setting. Hvor mange ganger har du møtt din fyr da? Jeg tenker også det er viktig å vise at man er interessert og tiltrukket, hadde jeg truffet en fyr 3-4 ganger uten at det ble kyss hadde jeg nok trodd han ikke var tiltrukket av meg, selv om han kanskje bare er sjenert. Hva med å kysse på kinnet hvis du ikke tør å gå all inn? :)Anonymous poster hash: c35d0...4c2

Har møtt han 3 ganger, men kun to av de var date, den tredje gangen møttes vi bare på farten, med barn på slep. Kjenner jeg gruer meg litt til neste gang bare fordi vi ikke har kysset, det gjør det hele litt verre. Fordi man ikke vet helt. Tenkte jeg skulle bare gå all in neste gang så får det briste eller bære.

Skrevet

Har møtt han 3 ganger, men kun to av de var date, den tredje gangen møttes vi bare på farten, med barn på slep. Kjenner jeg gruer meg litt til neste gang bare fordi vi ikke har kysset, det gjør det hele litt verre. Fordi man ikke vet helt. Tenkte jeg skulle bare gå all in neste gang så får det briste eller bære.

Da er det ikke så rart det ikke har blitt kyssing enda. :) Men ville absolutt prøvd å få det til neste gang - uten at du stresser med det. Jeg begynner alltid å ta litt på armen hans eller lignende, da hinter jeg om at jeg vil ha mer fysisk kontakt. 

Skrevet

Hihi! Det der er en pine , å vente på første kyss! Har selv opplevd det der flere ganger etter å ha datet, å visst man i tillegg er litt sjenert gjør det jo ting vanskeligere..ogsæ vet man jo ikke om den andre vil..😂 morsom fase! ;-) man finner ikke utav det før man prøver - hiv deg ut i det å ta en sjanse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...