Gjest Nathalie Skrevet 9. juli 2002 #1 Del Skrevet 9. juli 2002 Er litt nysgjerrig på hva folk her på KG har som sitt favorittsnacks, jeg.. Det beste jeg kan få er: gulrøtter med Holiday-dipmix. Men dipmix'en skal ikke blandes i lettrømme, men i Yoghurt naturell! NAMNAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 9. juli 2002 #2 Del Skrevet 9. juli 2002 Råa grönsaker som morötter, gurka, blomkål, paprika med mera Dipsås av gräddfil och kryddor MUMS!!! Fast Chips sourcream&onion är också smaskens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 10. juli 2002 #3 Del Skrevet 10. juli 2002 Min favoritt er grønnsaker med tatziki dip. Tatzikeien blir best hvis yoghurten får renne av seg en halvtimes tid i et kaffefilter. Bland i revet agurk og hvitløk etter smak. Smak til med salt og pepper. Tror jammen jeg skal lage det i kveld :D Hvorfor får keg ikke til smilene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. juli 2002 #4 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg liker veldig godt grønne syrlige epler delt i små biter blandet med yoghurt naturell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå