AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Vekker dere dem feks med kake eller frokost? Gaver? Hva gjør dere så på dagtid? :-) Anonymous poster hash: 55c60...04b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Vekker dere dem feks med kake eller frokost? Gaver? Hva gjør dere så på dagtid? :-)Anonymous poster hash: 55c60...04b Rekker aldri å vekke morgenfuglen her, men det er en muffins med lys på etter frokost og en gave før barnehagen. Så feires hun jo der. Familien feirer med oss påfølgende lørdag med kake og gaver. Gjør ikke noe spesielt på dagen, oftest er det en vanlig ettermiddag. Anonymous poster hash: 988a0...d09
Eliza Doalot Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Vi gjør alltid litt ut av det selv om selve feiringen foregår en annen dag. De får alltid gave på dagen, får velge middag også spiser vi kake, dessert eller is etterpå. Eldstemann har bursdag på sommeren så da gjør vi noe hyggelig sammen dersom vi ikke er på ferie, en dagstur eller noe sånt. Yngstemann feirer bursdag i barnehagen.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Vi prøver å vekke barnet, men som regel våkner jo det før oss. Men vi starter med å synge bursdagssangen for det, også er det gaveåpning. Hva vi gjør på på dagtid kommer an på om det er en ukedag, eller om bursdagen er i en helg. Prøver i alle fall å si mest mulig ja til barnets ønsker mtp aktiviteter. Anonymous poster hash: f063a...df9
Nixnick Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Vi "vekker" barna med bursdagssang, muffin med lys på og gaver på senga. Som regel er barna allerede våkne når vi våkner, men de pleier å holde seg under dyna til vi har kommet da. Om de har bursdag en helg kan det hende vi feirer den dagen med selskap osv. Hvis ikke får bursdagsbarnet bestemme middag den dagen, vi går ut og spiser el.l.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Har ikke barn selv, er litt ung, men jeg fikk alltid muffins og gaver på sengen på morningen, og foreldre og søsken sang bursdagssang. Fikk også velge middag også hadde vi gjerne dessert eller kake. Anonymous poster hash: 71abb...b27
Gjest Magnifiq Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 (endret) Her er det bursdagssang, kake/muffins med lys, ballonger og gaver på sengen. Bruker å klare å vekke de Pleier å ha selskapet i helgene, men bruker å gå ut og spise middag på selve dagen. Endret 13. september 2015 av Magnifiq
N.Tonks Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 Eldstemann, yngstemann og jeg har bursdag med 12 dagers mellomrom. (Eldste og jeg på samme dag) så selveste feiringen skjer naturligvis på en dag imellom. Så på dagen er det da hurra meg rundt når vi vekker dem før det blir kaker med i barnehagen, etter jobb/barnehage er det gjerne hjem til en middag bursdagsbarnet har bestemt og så spiser vi en kake eller noe, som oftest kommer mine foreldre med en liten gave.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 Vi vekker med god frokost og gaver på senga (pannekaker el.l). I fjor våknet hun før vi rakk å komme inn, men ventet eksemplarisk i senga 😄! Deretter er hun er kort dag i bhg (jeg tenkte tidligere at de burde få fri den dagen, men ser jo at det er veldig stas å få feire på selve dagen der også), og så har vi latt henne bestemme hva hun vil gjøre på ettermiddagen; spise is på kafé, spise middag ute, badeland el.l. Har blitt veldig fine dager. Feiring m venner og familie har vi stortsett lagt til nærmeste helg.Anonymous poster hash: d94a1...b85 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 (endret) Vekkes med kake, frokost og gave med sang Får velge middag selv Endret 13. september 2015 av Steve Rogers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå