Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Hvem i Norge beundrer du? Skriv gjerne hvorfor,men trenger ikke da (men interessant med en grunn bare) Mine er: Kåre Willoch.Han er intelligent,og samtidig klok og følsom.Har en autoritet uten å være overende. Aune Sand.Han er,tror jeg.noe av det snilleste,morsomste og mest eksentriske.Elsker folk som skiller seg ut! Liv Ullmann:Hun er klok,utrolig dyktig og selvsikker på en god måte.Og så er hun veldig vakker,men det fikk hun gratis:-) Ari Behn:Han er en outsider,med sin helt egne stil,og en utrolig sympatisk person.Dessuten tror jeg han gir ut en sendasjonellt god bok en vakker dag:-) Liv Skåber.Hun er varm,utrolig morsom og smart. Gir meg med disse fem,selv om det er flere.Skal andre gidde å lese,så er det ok med kun fem.Ikke lett da det er mange flere:-) Dine favoritter?
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Hvem i Norge beundrer du? Skriv gjerne hvorfor,men trenger ikke da (men interessant med en grunn bare) Mine er: Kåre Willoch.Han er intelligent,og samtidig klok og følsom.Har en autoritet uten å være overende. Aune Sand.Han er,tror jeg.noe av det snilleste,morsomste og mest eksentriske.Elsker folk som skiller seg ut! Liv Ullmann:Hun er klok,utrolig dyktig og selvsikker på en god måte.Og så er hun veldig vakker,men det fikk hun gratis:-) Ari Behn:Han er en outsider,med sin helt egne stil,og en utrolig sympatisk person.Dessuten tror jeg han gir ut en sendasjonellt god bok en vakker dag:-) Liv Skåber.Hun er varm,utrolig morsom og smart. Gir meg med disse fem,selv om det er flere.Skal andre gidde å lese,så er det ok med kun fem.Ikke lett da det er mange flere:-) Dine favoritter? Linn!Skåber: -)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Vet ikke om jeg har noen kjendisidealer, de jeg ser opp til er i omgangskretsen min. Anonymous poster hash: 647c4...908
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Thorbjørn Egner Anonymous poster hash: 0bfb2...15b
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Thorbjørn Egner Anonymous poster hash: 0bfb2...15b Genial:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå