AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Skal betale regning i nettbanken for første gang, og det kommer opp dato. Det jeg lurer på er hvilken dato jeg skal skrive opp? Skal jeg skrive opp datoen i dag eller datoen regningen ble sendt?? Også står det noe sånn navn til mottaker også, men funker ikke å fylle inn derAnonymous poster hash: 7e8dd...7d4
Gjest 82girl Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Du skal skrive opp dagen regninga skal betales
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Skriv opp datoen du ønsker at pengene skal trekkes. I dag er det helg og ingen banktjenester, så tidligste mulighet er i morgen. Seneste dato du skal sette opp er datoen regningen forfaller. Navn på mottaker er ikke viktig så lenge du er skikkelig nøye med riktig tall i kontonummer og eventuelt KID-nummer. Anonymous poster hash: ca53f...079
Lista Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Dato = forfallsdatoen på fakturaen Navn = kommer opp automatisk om det er snakk om en bedrift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå