Gå til innhold

Selvfølge å ikke date andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!!!

Jeg har noen spørsmål i helt ulike kategorier, som jeg håper noen kan hjelpe meg å svare på! :)

1. Når dere dater en person, på hvilket tidspunkt antar dere at denne personen ikke har sex/dater andre? (første date? tredje date? Eller antar dere ingenting før dere har tatt en prat om det?)

2. Hvis du har en "friends with bennefits", og dere gradvis går over til å gjøre helt andre ting enn sex. For eksempel: spiser middag sammen, treffer venner, går på fest, går turer, går på kino... Ja dere skjønner tegninga.

Antar dere fremdeles at dette er en "friends with bennefits" greie, eller regner dere med at personen vil noe mer og at dere er på vei mot et forhold? Hva tenker dere?

På forhånd takker for svar, hilsen forvirret jente 26!

Anonymous poster hash: f655b...60c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere!!!

Jeg har noen spørsmål i helt ulike kategorier, som jeg håper noen kan hjelpe meg å svare på! :)

1. Når dere dater en person, på hvilket tidspunkt antar dere at denne personen ikke har sex/dater andre? (første date? tredje date? Eller antar dere ingenting før dere har tatt en prat om det?)

2. Hvis du har en "friends with bennefits", og dere gradvis går over til å gjøre helt andre ting enn sex. For eksempel: spiser middag sammen, treffer venner, går på fest, går turer, går på kino... Ja dere skjønner tegninga.

Antar dere fremdeles at dette er en "friends with bennefits" greie, eller regner dere med at personen vil noe mer og at dere er på vei mot et forhold? Hva tenker dere?

Jeg tenker at det kommer litt an på hvor i løypa man er. Første date kan man møte flere, andre også. Men har man vært på 4-5 dater syns jeg det er en god ide og snakke om det. Like greit å bare spørre så får man vite det sikkert.

Det samme gjelder andre veien også. Hvis det går over til å bli mer enn bare sex så er det like greit å spørre. Taper ikke noe på det hvertfall.

Anonymous poster hash: 8a3f5...eb8

Skrevet

1. Ganske tidlig. Jeg liker å være klar med dem om de dater flere andre akkurat nå eller ikke. Jeg antar litt at de ikke dater noen men tenker samtidig at de kanskje kan gjøre det også. Prøver å få det fram så fort som mulig sånn at ingen kaster bort tiden sin.

2. Hvis man begynner slik så oppfører man seg allerede som et part. Jeg hadde tenkt at det var på vei til et forhold og tror det er best å bare være klar og tydelig med dette. :) "Hei du, hva skjer? Hva gjør vi?"

• Liker 1
Skrevet

1. Når man er enige om det.

2. Nei, du er ikke mer enn "friends with benefits" med mindre dere er enige om å ikke treffe andre. 

Det er vanlig at man spiser og hygger seg sammen, man er ikke i et forhold av den grunn. 

Anonymous poster hash: ec7d9...6dd
  • Liker 2
Skrevet

1. Jeg tenker at etter 4-5 treffet så bør det avklares, eller vise seg selv at man blir exclusive og ikke dater andre, om man vil fortsette å date. Blir det ikke gjort av seg selv (at man møter venners venner, poster bilder på facebook sammen osv) så kan man ta det opp i en liten prat å bare spørre "hva tror du om oss? ser du fremdeles etter andre eller vil du sjekke ut oss to? :) "

2. Hvis man har avtalt et friends med benefit forhold så er det det man skal forholde seg til selvom man begynner å gjøre andre ting enn sex. Mange trives i hverandres selskap utover det seksuelle og mange vil ha en "liksomkjæreste" å henge med av og til uten videre forpliktelser. Man kan vel kanskje kalle det "extra good friends with benefits" om du vil , men desverre ikke forvente seg at fuckfriend forholdet nå glir over i et dating forhold. Isåfall ville det vært naturlig å snakke om det. Det er som regel en del av avtalen i alle ff-forhold også, at man skal si i fra så fort en av partene får følelser. (sånn så man kan backe unna siden følelser ikke var avtalen og bare vil føre til at begge blir såra , med mindre begge er like hemmelig forelska, som er liten sjanse for)

Anonymous poster hash: 8efcc...231
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hei dere!!!

Du vet vel svaret selv.

Anonymous poster hash: 17b88...054

Gjest supernova_87
Skrevet

1. Jeg tenker aldri at man er eksklusive og at den andre ikke dater andre før det er avklart at man er eksklusive. 

2. Ville tenkt h*n var interessert i noe mer enn bare "benefits" men ikke sikkert det var snakk om et vanlig forhold, eller noe seriøst. Finnes mange originale "samlivs-former", en gang i måneden kjærester, når man har tid kjærester. 

SNAKK SAMMEN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...