joakim18 Skrevet 16. oktober 2015 #21 Skrevet 16. oktober 2015 Teroitentamen.no. Det er vansligere spørsmål enn det du får på sele prøven på biltilsynet. Jeg holder på md den nå, etter å ha strøket på teorien en gang, og ja, jeg merker at de testene på teoritentamen er vanskligere enn den prøven på biltilsynet! Lykke til! .
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #22 Skrevet 25. januar 2016 Den 15.9.2015 at 10.36, lisamari skrev: Jeg vet ikke hvordan prove.no er i forhold til teoriprøven, men syns det var noen idiotiske spørsmål der. Et eksempel var "Må man betale årsavgift for elbil?" Det må man, men ikke mer enn mopedeiere betaler. Anonymkode: 3bb6d...ad0
penny_ Skrevet 25. januar 2016 #23 Skrevet 25. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må man, men ikke mer enn mopedeiere betaler. Anonymkode: 3bb6d...ad0 Spiller ingen rolle. Det hadde vært ganske dumt å kaste bort et spørsmål om årsavgift på Elbil på teoriprøven i og med at man uansett finner ut av dette på et tidspunkt når man skal kjøpe Elbil. ----- Har forøvrig bestått teoriprøven med to feil. Jeg hadde tilgang til teoritentamen.no i ei uke og tok noen tester hver dag. Besto 10 på rad med 2-6 feil. Anbefaler den siden fremfor prove.no.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #24 Skrevet 25. januar 2016 4 timer siden, lisamari skrev: Spiller ingen rolle. Det hadde vært ganske dumt å kaste bort et spørsmål om årsavgift på Elbil på teoriprøven i og med at man uansett finner ut av dette på et tidspunkt når man skal kjøpe Elbil. ----- Har forøvrig bestått teoriprøven med to feil. Jeg hadde tilgang til teoritentamen.no i ei uke og tok noen tester hver dag. Besto 10 på rad med 2-6 feil. Anbefaler den siden fremfor prove.no. Bortkastet er det ikke. Man trenger ikke vite hvor høy årsavgiften er, bare at den skal betales, også av elbil-eiere. Elbiler er etterhvert så vanlig, at man etterhvert må kunne forlange at folk vet de aller enkleste ting om dem. Anonymkode: 3bb6d...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå