Gå til innhold

Kan kviser komme i ettertid av et produkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ingen kviser før jeg begynte å bruke et pudder. Etter en uke ca begynte jeg å få kviser av pudder et, så sluttet med en gang. Dette er kanskje en måned siden nå, men jeg får fortsatt kviser! Er det pga pudder et? Hvor lang tid tar det evt før det slutter? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan være på grunn av pudderet ja. En reaksjon trenger ikke å komme med en gang og du kan reagere ganske lenge på det.

Jeg prøvde en renseolje som så mange skryter av. Reagerte ikke første gangen, men etter 2-3 gangers bruk derimot..... Den første reaksjon kom etter 3-4 dager. Ansiktet ble FULLT av nupper og småkviser. Så gikk det over og jeg trodde jeg var ferdig. Etter 1-2 uker etterpå oppdaget jeg at jeg fikk en del kviselignende utbrudd på hake og kinn. Det fortsatte å komme i hele 4-6 uker før det endelig stoppet opp! 

Jeg dro til hudpleier da jeg var usikker på om det var en vanlig reaksjon ettersom utbruddene varte så lenge etter jeg sluttet med produktet. Hun sa at det ikke var uvanlig at huden reagerte i lang tid etterpå, fordi en reaksjon kunne sitte langt inni huden og bruke lang tid på å komme ut.

Anbefaler deg å gå til hudpleier. De har mest sannsynlig behandlinger og/eller produkter som kan hjelpe deg :)

Endret av _Aries
Skrevet

Kvisene er heldigvis borte nå men er litt arr etter de, håper det går bort litt kvikkt :) merkelig at det popper opp kviser flere uker i ettertid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...