AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 TO ganger de siste ukene har jeg tenkt jeg skulle kontakte noen jeg har sett på Sukker som jeg likte.Han ene hadde først tatt kontakt meg meg,men på den tiden var jeg usikker siden jeg hadde noe på gang med en annen fyr.Så det ble til at jeg ikke svarte. Nå har jeg avsluttet samtalene med han andre fyren og takket nei til å møtes.Når jeg nå skulle se etter de to andre er BEGGE forsvunnet!!!!Profilene er slettet og jeg synes det er så typisk at dette skjer meg! Er det virkelig slik i nettdating at man må helgradere seg ved å sjonglere flere samtidig?Jeg foretrekker en ad gangen,men er så lei av at tilsynelatende gode kandidater glipper ut av hendene på meg! Hvordan gjør dere andre det? Anonymous poster hash: 9ac04...622
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Det finnes ingen måte å helgardere seg på innen kjærlighet Trøst deg med at når dette skjer, så var det ikke meningen at du skulle ha noen av dem. Anonymous poster hash: ebde6...c3c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Det finnes ingen måte å helgardere seg på innen kjærlighet Trøst deg med at når dette skjer, så var det ikke meningen at du skulle ha noen av dem. Anonymous poster hash: ebde6...c3c Håper du har rett.Men de var så fine!Og jeg likte profilene deres! faen altså... Har inntrykk av at kvalitetsmenn ofte forsvinner fort fra datingsidene,mens de som blir værende er av den mer tvilsomme sorten.. Anonymous poster hash: cdb07...9a0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 To ganger er vel ikke akkurat noe å dra noen konklusjon utifra... Videre svarte du jo ikke fyren i utgangspunktet, da går han enten etter noe andre eller sletter profilen om han ikke får resultater og ikke gidder mer. Anonymous poster hash: 27d44...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Nei jeg svarte ikke fordi jeg ikke er flink til å sjonglere flere på en gang.Det er alltid vanskelig å måtte avvise noen synes jeg,og har alltid foretrukket å bare skrive med en av gangen.Blir helt forvirra og stresset hvis jeg skal prate med flere samtidig. Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: cdb07...9a0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Det er normalt å utveksle meldinger med flere på nett ja. Det er jo bare chit-chat for å se om man matcher og kanskje vil treffes. At det er vanskelig å avvise en fyr etter dere har hatt en date er greit nok, den er jeg enig i, men hvis du blir stressa ved tanken om å avvise en fremmed over nett, så må du kvinne deg opp litt. Anonymous poster hash: 27d44...9dc 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Det er normalt å utveksle meldinger med flere på nett ja. Det er jo bare chit-chat for å se om man matcher og kanskje vil treffes. At det er vanskelig å avvise en fyr etter dere har hatt en date er greit nok, den er jeg enig i, men hvis du blir stressa ved tanken om å avvise en fremmed over nett, så må du kvinne deg opp litt. Anonymous poster hash: 27d44...9dc Ja du har vel rett i det.Jeg har registrert meg på 4 ulike sider og får ganske mange meldinger.Det i seg selv er ikke så viktig,da jeg tenker kvalitet fremfor kvantitet.Men tror muligheten for å møte noen øker når jeg er flere steder. Hadde en mistanke om at han jeg skrev med i 1 uke nå hadde noe å skjule og avslo derfor å møtes.Det er bedre å gjøre det nå,enn å dra på date og måtte avvise etter det ja.Men jeg synes det er vanskelig uansett.Har heller ikke samvittighet til å bare forsvinne uten et ord slik enkelte gjør. Hvor lenge skriver man vanligvis med noen da,før man avviser dem?Jeg har som sagt skrevet i ca.1 uke,med meldinger ca. annenhver dag. Anonymous poster hash: cdb07...9a0
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Kan vel hende de har endret profilbilde, eventuelt profilnavn - og at du dermed har oversett dem når du har kikket etter dem?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 TO ganger de siste ukene har jeg tenkt jeg skulle kontakte noen jeg har sett på Sukker som jeg likte.Han ene hadde først tatt kontakt meg meg,men på den tiden var jeg usikker siden jeg hadde noe på gang med en annen fyr.Så det ble til at jeg ikke svarte. Nå har jeg avsluttet samtalene med han andre fyren og takket nei til å møtes.Når jeg nå skulle se etter de to andre er BEGGE forsvunnet!!!!Profilene er slettet og jeg synes det er så typisk at dette skjer meg! Er det virkelig slik i nettdating at man må helgradere seg ved å sjonglere flere samtidig?Jeg foretrekker en ad gangen,men er så lei av at tilsynelatende gode kandidater glipper ut av hendene på meg! Hvordan gjør dere andre det? Anonymous poster hash: 9ac04...622 Tenk hvor mye bedre inntrykk du hadde gitt hvis du hadde svart og vært ærlig på hvorfor tidspunktet ikke var riktig ovenfor de du ikke svarte ? Er du klar over at vi menn må sende hundrevis av meldinger hvis vi skal ha sjanse til å få svar på en eneste en ? Vi blir avvist i øst og vest ...av og til er det hyggelig å bare få et svar tilbake. Anonymous poster hash: 035b9...0ea
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 TO ganger de siste ukene har jeg tenkt jeg skulle kontakte noen jeg har sett på Sukker som jeg likte.Han ene hadde først tatt kontakt meg meg,men på den tiden var jeg usikker siden jeg hadde noe på gang med en annen fyr.Så det ble til at jeg ikke svarte. Nå har jeg avsluttet samtalene med han andre fyren og takket nei til å møtes.Når jeg nå skulle se etter de to andre er BEGGE forsvunnet!!!!Profilene er slettet og jeg synes det er så typisk at dette skjer meg! Er det virkelig slik i nettdating at man må helgradere seg ved å sjonglere flere samtidig?Jeg foretrekker en ad gangen,men er så lei av at tilsynelatende gode kandidater glipper ut av hendene på meg! Hvordan gjør dere andre det? Anonymous poster hash: 9ac04...622 Skal være glad du ikke er mann, iallefall. Da hadde det der skjedd tjue ganger, ikke to. Anonymous poster hash: 96720...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå