AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Det er så fryktelig irriterende. Jeg legger en del penger i basisklær, og fasongen holder seg. MEN, så blir de alltid misfarget etter en stund. Blir gråaktig i fargen Jeg vasker de som angitt, stort sett 40 grader. Bruker hvit-vaskprogram og midler. Hva gjør jeg feil?Anonymous poster hash: b7eeb...800
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Det er så fryktelig irriterende. Jeg legger en del penger i basisklær, og fasongen holder seg. MEN, så blir de alltid misfarget etter en stund. Blir gråaktig i fargen Jeg vasker de som angitt, stort sett 40 grader. Bruker hvit-vaskprogram og midler. Hva gjør jeg feil?Anonymous poster hash: b7eeb...800 Snakker i hovedsak om t-skjorter, men undertøy blir også misfarget. De vaskes på høyere temperatur.Anonymous poster hash: b7eeb...800
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Kanskje du finner noen tips her: http://www.kk.no/mote/derfor-blir-hvitt-undert%C3%B8y-gr%C3%A5tt-35054 Anonymous poster hash: df84f...097
Hmmmmmm Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Jeg får hvit tøy fint kun ved 60 grader. Gjør det før plagget blir grått så skal du se det hjelper:)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Det er så fryktelig irriterende. Jeg legger en del penger i basisklær, og fasongen holder seg. MEN, så blir de alltid misfarget etter en stund. Blir gråaktig i fargen Jeg vasker de som angitt, stort sett 40 grader. Bruker hvit-vaskprogram og midler. Hva gjør jeg feil?Anonymous poster hash: b7eeb...800 Jeg har aldri erfart grått tøy, men jeg bruker kun Omo og Blenda for hvitt tøy (som inneholder blekemidler) Anonymous poster hash: 2a7b9...552
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Snakker i hovedsak om t-skjorter, men undertøy blir også misfarget. De vaskes på høyere temperatur.Anonymous poster hash: b7eeb...800 Vasker du hvitt tøy kun sammen med hvitt tøy, og ikke med farger som kAn farge av? Bomull trenger dessuten 60 grader for å bli rent Anonymous poster hash: 2a7b9...552
Gjest Uhumskheter Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Det er fordi mye hvitt tøy er farget hvitt, ikke bleket. Derfor skal det vaskes med vaskemiddel for farget tøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå