litle_my Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Har hatt en opptelling av "kronekrukka" vår nå, og vi har 560,- i kronestykker. Men hvor får man vekslet dette i sedler? Vi bruker gjensidige som bank, og jeg tror ikke de har vekslingsautomat.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Jeg har selv konto i en lokal bank kun fordi de har minibank hvor man også kan sette inn penger, både sedler og mynt. Jeg bruker denne banken kun til dette.Anonymous poster hash: 4bdb4...e8b
Thorn Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Kan du ikke sette de inn på konto med kort og eventuelt ta ut penger fra kortet igjen, hvis du trenger det i sedler? Vekslingsautomatene jeg har vært borti har kun fra seddel til mynt, men innskuddsautomat som tar mynt er vel ganske vanlig? Eventuelt hvis du kjenner noen som jobber i butikk kan du høre med dem om de trenger veksel, og om du kan komme inn en stille periode og få vekslet. Jobber i butikk selv, og veksler gjerne mynt for kunder så lenge de ikke kommer i travle perioder (og selvfølgelig så lenge jeg har veksel i sedler å gi tilbake)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Tror hvertfall ingen butikker er interessert i 560,- i kronestykker, det er det rett og slett ikke plass til i kassene. Men kanskje du kunne tatt med deg 50 kr av gangen? Evt. litt og litt og brukt når du handler? Anonymous poster hash: 35368...4b4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Ikke gå i matbutikken med de, i alle fall. Til og med når det kun er 20 kroner som skal puttes på CashGuarden stopper det hele køen opp. Anonymous poster hash: d0612...39a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Tror hvertfall ingen butikker er interessert i 560,- i kronestykker, det er det rett og slett ikke plass til i kassene. Men kanskje du kunne tatt med deg 50 kr av gangen? Evt. litt og litt og brukt når du handler? Anonymous poster hash: 35368...4b4 Jo vi kan ta i mot. men jeg putter det ikke i cashguarden men inn på bakrommet sammen med annet veksel. Anonymous poster hash: 07481...19f 2
Pottah Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Postkontor er det beste (ikke Post i butikk da de bare har vanlig cashguard om de har det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå