Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en opptelling av "kronekrukka" vår nå, og vi har 560,- i kronestykker. Men hvor får man vekslet dette i sedler? Vi bruker gjensidige som bank, og jeg tror ikke de har vekslingsautomat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv konto i en lokal bank kun fordi de har minibank hvor man også kan sette inn penger, både sedler og mynt. Jeg bruker denne banken kun til dette.

Anonymous poster hash: 4bdb4...e8b

Skrevet

Kan du ikke sette de inn på konto med kort og eventuelt ta ut penger fra kortet igjen, hvis du trenger det i sedler? Vekslingsautomatene jeg har vært borti har kun fra seddel til mynt, men innskuddsautomat som tar mynt er vel ganske vanlig? Eventuelt hvis du kjenner noen som jobber i butikk kan du høre med dem om de trenger veksel, og om du kan komme inn en stille periode og få vekslet. Jobber i butikk selv, og veksler gjerne mynt for kunder så lenge de ikke kommer i travle perioder (og selvfølgelig så lenge jeg har veksel i sedler å gi tilbake) :)

Skrevet

Tror hvertfall ingen butikker er interessert i 560,- i kronestykker, det er det rett og slett ikke plass til i kassene. Men kanskje du kunne tatt med deg 50 kr av gangen? Evt. litt og litt og brukt når du handler?

Anonymous poster hash: 35368...4b4
Skrevet

Ikke gå i matbutikken med de, i alle fall. Til og med når det kun er 20 kroner som skal puttes på CashGuarden stopper det hele køen opp.

Anonymous poster hash: d0612...39a
  • Liker 1
Skrevet

Innskuddsautomat i filial. 

Skrevet

Tror hvertfall ingen butikker er interessert i 560,- i kronestykker, det er det rett og slett ikke plass til i kassene. Men kanskje du kunne tatt med deg 50 kr av gangen? Evt. litt og litt og brukt når du handler?

Anonymous poster hash: 35368...4b4

Jo vi kan ta i mot. men jeg putter det ikke i cashguarden men inn på bakrommet sammen med annet veksel. 

Anonymous poster hash: 07481...19f

• Liker 2
Skrevet

Postkontor er det beste (ikke Post i butikk da de bare har vanlig cashguard om de har det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...