Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å løpe ei mil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på løping ute. :)

Anonymous poster hash: 001fd...f97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt over en time, men det er løping i by så det er mange røde lys å stoppe for.

Skrevet

Brukte 53 min i går, men skulle løpe 12,5 så måtte spare litt krutt til de siste 2,5:-).

Ellers er persen på mila 48,18.

• Liker 1
Skrevet

Så flinke dere er! Wow, 48,8 synes jeg er raskt. Løp du da slik at det var ubehagelig fort hele veien, eller var det et ok tempo for deg?

Løp mila på 55,5 minutter i går, det er min rekord. :P Behagelig tempo hele veien.

Gjest Overrasket
Skrevet

Løp på 38-39 minutter da jeg var ung. Nå bruker jeg 53 minutter, men jeg trener for halvmaraton nå så det er en helt grei tid i forhold til løpsfarten jeg håper å holde.

Skrevet

Har ikke prøvd men vil tro jeg havner på nærmere 2 timer :P 

Anonymous poster hash: 457a5...717
  • Liker 2
Skrevet

Ca en time.

Skrevet

Bruker rundt 1.10-1.15. Løper alltid i skogen. Flatmark hadde nok gått raskere.

Skrevet

PB. 48:28 sentrumsløpet 2015.

Går for 43 min neste år.

Anonymous poster hash: 3cf84...b8a

Skrevet

50-55 min på mølle @ 1% incline.

Skrevet

Så flinke dere er! Wow, 48,8 synes jeg er raskt. Løp du da slik at det var ubehagelig fort hele veien, eller var det et ok tempo for deg?

Løp mila på 55,5 minutter i går, det er min rekord. :P Behagelig tempo hele veien.

Det var undwr et løp i fjor, så gasset på en del og kjente det var tungt. Men hadde virkelig dagen og masse energi så det gikk på en måte av seg selv. Normalt ligger jeg på rundt 52 min, men i ei løype med flere bakker. Løp to halvmaraton i august i år, så i år har jeg fokusert mer på intervall og lengre, men roligere turer. Løp halvmaraton på 1.50.51.
Skrevet

Bruker mellom 45-47 min.

Anonymous poster hash: ed207...8dd

Skrevet

Jeg løp nettopp 8 km i ulendt terreng på rundt 53 minutter og da var jeg utslitt  :fnise:  Så her har jeg noe å jobbe med.

• Liker 1
Skrevet

Tenker da på løping ute. :)Anonymous poster hash: 001fd...f97

brukt 23 år til nå, uten umiddelbare utsikter til målgang.
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan klarer dere å løpe så lenge? Jeg løper i en halvtime (5km) og er helt utslitt. Hele kroppen verker og bena er nummen flere dager etterpå. Hva gjør jeg feil? noen gode tips? Må si jeg er imponert over dere altså :) 

Anonymous poster hash: 505c0...9d3
Skrevet

Hvordan klarer dere å løpe så lenge? Jeg løper i en halvtime (5km) og er helt utslitt. Hele kroppen verker og bena er nummen flere dager etterpå. Hva gjør jeg feil? noen gode tips? Må si jeg er imponert over dere altså :)

Du løper for fort. Du tror ikke du gjør det, men du på løpe så sakte at det nesten er flaut. Så må du gradvis øke lengde. Etter hvert vil du også øke farten.

Anonymous poster hash: 88202...f41

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker ca. 1:10, det var i allfall det jeg ble klokket inn på i et milløp i sommer. Skal løpe 10 km i Oslo på lørdag så jeg er spent på tiden da. Tror traseen der er flatere enn den jeg har løpt før, så da bør det gå litt fortere. 

Skrevet

Du løper for fort. Du tror ikke du gjør det, men du på løpe så sakte at det nesten er flaut. Så må du gradvis øke lengde. Etter hvert vil du også øke farten.

Anonymous poster hash: 88202...f41

Akkurat, det var det jeg tenkte selv også. Jeg skal prøve meg på et flauere tempo ved neste løpetur :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...