AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Hvilken str bruker jeg, tror du? Anonymous poster hash: fbd7b...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Er kvinne btw Anonymous poster hash: fbd7b...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 40-41 i sko Gratulerer! :blomst:Svært godt gjettet! Og hvilker str i klær? Anonymous poster hash: fbd7b...d7e
FruHudson Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Gratulerer! :blomst:Svært godt gjettet!Og hvilker str i klær? Anonymous poster hash: fbd7b...d7e Noen bukser i M, men de fleste i L. Noen topper i S, men i hovedsak bruker du M. 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Noen bukser i M, men de fleste i L. Noen topper i S, men i hovedsak bruker du M. Jeg bruker for det meste str small i alt av tøy (både overdeler og underdeler). Noen ganger må jeg ned i xs Anonymous poster hash: fbd7b...d7e
FruHudson Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Jeg bruker for det meste str small i alt av tøy (både overdeler og underdeler). Noen ganger må jeg ned i xs Anonymous poster hash: fbd7b...d7e Det høres merkelig ut, da jeg selv er høyere enn deg og veier mindre. Men, er du komfortabel i det så er det det som er det viktigste. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 Noen bukser i M, men de fleste i L. Noen topper i S, men i hovedsak bruker du M. Takk for at du deltok! Jeg har tenkt på tråder der det blir spurt om man er tykk/ tynn når man veier så og så mye og er så og så mange kg. Men slike spørsmål er jo umuluig å svare på når man ikke vet størrelsen. Selv føler jeg meg noen ganger for "kraftig", men da må jeg bare tenke på hvilken størrelse jeg tross alt bruker Anonymous poster hash: fbd7b...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 Det høres merkelig ut, da jeg selv er høyere enn deg og veier mindre. Men, er du komfortabel i det så er det det som er det viktigste. Jeg forstår. Jeg har mye tyngde pga stor muskelprosent, og jeg har lite volum oventil grunnet ganske små bryst, og det forklarer mye av hvorfor jeg bruker liten str i klær Anonymous poster hash: fbd7b...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 Jeg bruker for det meste str small i alt av tøy (både overdeler og underdeler). Noen ganger må jeg ned i xs Anonymous poster hash: fbd7b...d7e Nettopp. Kjøpe klær som passer da kanskje? Anonymous poster hash: 73587...726 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #11 Skrevet 13. september 2015 De klærne må jo sitte som et pølsene på deg? Er det sånn at sømmen i buksen rakner når du setter deg ned? Er ikke nødvendigvis størrelsen på klærne som betyr noe men at de passer på kroppen dinAnonymous poster hash: 2dea0...42d 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #12 Skrevet 13. september 2015 Jeg bruker S-M og er 171cm høy og veier 85kg. Anonymous poster hash: 2dc36...a09 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #13 Skrevet 13. september 2015 Nettopp. Kjøpe klær som passer da kanskje? Anonymous poster hash: 73587...726 Klærne passer helt fint De klærne må jo sitte som et pølsene på deg? Er det sånn at sømmen i buksen rakner når du setter deg ned? Er ikke nødvendigvis størrelsen på klærne som betyr noe men at de passer på kroppen dinAnonymous poster hash: 2dea0...42d Jeg må nok skuffe deg ved å svare nei på begge dine spørsmål her. Klærne passer på kroppen min. Kropper er forskjellige. Anonymous poster hash: fbd7b...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #14 Skrevet 13. september 2015 De klærne må jo sitte som et pølsene på deg? Er det sånn at sømmen i buksen rakner når du setter deg ned? Er ikke nødvendigvis størrelsen på klærne som betyr noe men at de passer på kroppen dinAnonymous poster hash: 2dea0...42d Noen postet for en tid tilbake en link til et nettsted som viste bilder av mange kvinner med samme vekt og høyde og med forskjellige kropper. Jeg har dessverre ikke tatt vare på linken, og det er synd da det kunne illustrert svært godt dette som enkelte ikke forstår (at det går an å være tung og slank samtidig) Anonymous poster hash: fbd7b...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #15 Skrevet 13. september 2015 Ps Har noen den linken som jeg tenker på? Det var et foto galleri Anonymous poster hash: fbd7b...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #16 Skrevet 13. september 2015 De klærne må jo sitte som et pølsene på deg? Er det sånn at sømmen i buksen rakner når du setter deg ned? Er ikke nødvendigvis størrelsen på klærne som betyr noe men at de passer på kroppen dinAnonymous poster hash: 2dea0...42d Her: http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=173&age=any&weight=68&pantSize=36&shirtSize=any&bodytype= Jeg tastet inn mål som er ca samme som meg Hva tenker du nå? Anonymous poster hash: fbd7b...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #17 Skrevet 13. september 2015 Hun her har str small i overdeler og underdeler, er 173 og veier 68 kg (altså ganske likt meg)http://www.mybodygallery.com/photos-9185-body-shape.htm?StartAt=12#.VfW7cZdWIkA Ser du nå at det er mulig? Anonymous poster hash: fbd7b...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #18 Skrevet 13. september 2015 Her er ei med høyde 173 og vekt 73 kg som også bruker str small i klær... http://www.mybodygallery.com/photos-42386-body-shape.htm?StartAt=1#.VfW8LpdWIkA Anonymous poster hash: fbd7b...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #19 Skrevet 13. september 2015 De klærne må jo sitte som et pølsene på deg? Er det sånn at sømmen i buksen rakner når du setter deg ned? Er ikke nødvendigvis størrelsen på klærne som betyr noe men at de passer på kroppen dinAnonymous poster hash: 2dea0...42d Her har du samme høyde og vekt som hun som bruker str small, men har annen str i klær: http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=173&age=any&weight=68&pantSize=42&shirtSize=40&bodytype= Anonymous poster hash: fbd7b...d7e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #20 Skrevet 13. september 2015 De klærne må jo sitte som et pølsene på deg? Er det sånn at sømmen i buksen rakner når du setter deg ned? Er ikke nødvendigvis størrelsen på klærne som betyr noe men at de passer på kroppen dinAnonymous poster hash: 2dea0...42d Er dette egentlig frekt sagt? Anonymous poster hash: fbd7b...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå