Gå til innhold

70 kg, 174 høyde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str bruker jeg, tror du?

Anonymous poster hash: fbd7b...d7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kvinne btw

Skrevet

40-41 i sko

Gratulerer! :blomst:Svært godt gjettet!

Og hvilker str i klær?

Skrevet

Gratulerer! :blomst:Svært godt gjettet!Og hvilker str i klær? Anonymous poster hash: fbd7b...d7e

Noen bukser i M, men de fleste i L. Noen topper i S, men i hovedsak bruker du M.

• Liker 3
Skrevet

Noen bukser i M, men de fleste i L. Noen topper i S, men i hovedsak bruker du M.

Jeg bruker for det meste str small i alt av tøy (både overdeler og underdeler). Noen ganger må jeg ned i xs

Skrevet

Jeg bruker for det meste str small i alt av tøy (både overdeler og underdeler). Noen ganger må jeg ned i xs Anonymous poster hash: fbd7b...d7e

Det høres merkelig ut, da jeg selv er høyere enn deg og veier mindre. Men, er du komfortabel i det så er det det som er det viktigste.

• Liker 4
Skrevet

Takk for at du deltok! :)

Jeg har tenkt på tråder der det blir spurt om man er tykk/ tynn når man veier så og så mye og er så og så mange kg. Men slike spørsmål er jo umuluig å svare på når man ikke vet størrelsen.

Selv føler jeg meg noen ganger for "kraftig", men da må jeg bare tenke på hvilken størrelse jeg tross alt bruker

• Liker 1
Skrevet

Det høres merkelig ut, da jeg selv er høyere enn deg og veier mindre. Men, er du komfortabel i det så er det det som er det viktigste.

Jeg forstår. Jeg har mye tyngde pga stor muskelprosent, og jeg har lite volum oventil grunnet ganske små bryst, og det forklarer mye av hvorfor jeg bruker liten str i klær

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker for det meste str small i alt av tøy (både overdeler og underdeler). Noen ganger må jeg ned i xs

Nettopp.

Kjøpe klær som passer da kanskje?

Anonymous poster hash: 73587...726

• Liker 2
Skrevet

De klærne må jo sitte som et pølsene på deg? Er det sånn at sømmen i buksen rakner når du setter deg ned? Er ikke nødvendigvis størrelsen på klærne som betyr noe men at de passer på kroppen din

Anonymous poster hash: 2dea0...42d

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker S-M og er 171cm høy og veier 85kg.

Anonymous poster hash: 2dc36...a09
  • Liker 1
Skrevet

Nettopp.

Kjøpe klær som passer da kanskje?

Anonymous poster hash: 73587...726

Klærne passer helt fint

De klærne må jo sitte som et pølsene på deg? Er det sånn at sømmen i buksen rakner når du setter deg ned? Er ikke nødvendigvis størrelsen på klærne som betyr noe men at de passer på kroppen din

Jeg må nok skuffe deg ved å svare nei på begge dine spørsmål her.

Klærne passer på kroppen min.

Kropper er forskjellige.

• Liker 1
Skrevet

Noen postet for en tid tilbake en link til et nettsted som viste bilder av mange kvinner med samme vekt og høyde og med forskjellige kropper. Jeg har dessverre ikke tatt vare på linken, og det er synd da det kunne illustrert svært godt dette som enkelte ikke forstår (at det går an å være tung og slank samtidig)

• Liker 1
Skrevet

Ps Har noen den linken som jeg tenker på? Det var et foto galleri

Skrevet

Her:

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=173&age=any&weight=68&pantSize=36&shirtSize=any&bodytype=

Jeg tastet inn mål som er ca samme som meg

Hva tenker du nå?

• Liker 1
Skrevet

Her har du samme høyde og vekt som hun som bruker str small, men har annen str i klær:

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=173&age=any&weight=68&pantSize=42&shirtSize=40&bodytype=

Skrevet

Er dette egentlig frekt sagt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...