Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #1 Skrevet 9. juli 2002 Uff nå er jeg så lei meg :cry: Snakket med min mor og hun ble nesten hysterisk idag. Fordi jeg kanskje skal ha pølser til nattmat men ikke har tenkt å lage noe big deal ut av det, kjøpe inn et par pølser går vel greitt ? men pølser kunne jeg da vitterlig ikke ha. Videre ønsker jeg ikke en hierarkisk bordplassering, nå fikk hun nesten hjerteproblem pga hennes bror sitter ved siden av henne på hovedbordet, mens mine søstre er plassert helt nederst på hver sin utstikker sammen med vennene våre. Er det så galt da?? mye kulere for de å sitte der eller ??? såklart best hadde vært rett foran oss, men alle kan ikke være der, derfor snur vi helt om på det. hva synes dere ? samtalen ble avsluttet med at hun klasket på røret ....ufffameg dette var ikke noe gøy
snowkid Skrevet 9. juli 2002 #2 Skrevet 9. juli 2002 Uff da, det var ikke gøy lesing i det hele tatt. Får håpe at moren din får tenkt seg litt om og ringer og ber om unnskyldning. Var i bryllup for 2 uker siden, der ble det servert pølse i brød som nattmat og det slo dønn an! De hadde tom fått tak i en gammel serveringsgreie som man bærer på magen . Pølser er enkelt og godt så jeg synes så absolutt at dere kan servere det på natta. Plasseringen din ser jeg ikke noe problem med, søstrende dine får det helt sikkert bra der de er plassert, i steden for å tørrprate med mor og onkel... Jeg er sikker på at hun ringer deg når hun får tenkt seg om. Plasseringen er jo ikke så viktig, det beste er vel at alle har noen å hygge seg sammen med under middagen?
Løven Skrevet 9. juli 2002 #3 Skrevet 9. juli 2002 Det er jo faktisk 2002 vi lever i. Og da må det jo gå an å vri litt på tradisjonene. Blir så oppgitt jeg av alle som skal ha en mening med i alt, og synse noe om alt. Men jeg tror ikke at noen kommer utenom et eller annet i forbindelse med planleggingen... Dessverre! Synes dessuten at pølser er KJEMPE godt jeg, og vi vurderer også det til nattmat, hvis vi skal ha noe. Mamman din skjønner nok etterhvert at hennes meninger er litt gammeldags, og da er det på sin plass med en unnskyldning synes jeg. Lykke til....
aber Skrevet 9. juli 2002 #4 Skrevet 9. juli 2002 Jeg har også hørt om flere som har vært i bryllup med pølser som nattmat, og det har alltid vært vellykket! Pølser er godt, enkelt og noe alle liker. Stå på ditt du!
Tulle-brud Skrevet 10. juli 2002 #5 Skrevet 10. juli 2002 Er det så uvanlig nå om dagen da å omplassere slekt og venner litt ? Eneste grunnen til at tanter og onkler kanskje sitte sammen er fordi de kjenner hverandre litt og kan snakke sammen. Det er vel ikke det morsomste som finnes å koversere med en gammel tante?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå