Arwen Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Hva slags lydfiler kan man bruke som bakgrunnslyd?
Grooo Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 Det vet jeg ikke noe om, men hvis du vil ha gjester som blir på sidene dine - er det da lurt med lyd? Jeg hadde i alle fall gått ut fra sidene dine med en gang, og aldri kommet tilbake... Men det kan jo være en god grunn til at du vil ha det da, det vet jeg jo ikke noe om
Arwen Skrevet 19. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2004 Det vet jeg ikke noe om, men hvis du vil ha gjester som blir på sidene dine - er det da lurt med lyd? Jeg hadde i alle fall gått ut fra sidene dine med en gang, og aldri kommet tilbake... Men det kan jo være en god grunn til at du vil ha det da, det vet jeg jo ikke noe om Det er ikke til selve hovedsiden, det er til en julekalender jeg lager. Ville aldri hatt lyd på noen av de andre sidene
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Man kan vel ha hva man vil av lydformater på hjemmesiden. Derimot, velger man å ha wma, må man brukeren ha windows media player-plugin. Rm må man han Real Player osv.
Arwen Skrevet 19. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2004 Man kan vel ha hva man vil av lydformater på hjemmesiden. Derimot, velger man å ha wma, må man brukeren ha windows media player-plugin. Rm må man han Real Player osv. ok, takk. fikk det ikke til med mp3 nemlig derfor jeg spør.
Catzy Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 Tror midi, wav og mp3-filer er mest brukt, siden de kan spilles i de fleste browsere uten noen plugins. Men for Guds skyld, legg inn mulighet til å SKRU AV lyden. Catzy
Arwen Skrevet 19. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2004 Tror midi, wav og mp3-filer er mest brukt, siden de kan spilles i de fleste browsere uten noen plugins. Men for Guds skyld, legg inn mulighet til å SKRU AV lyden. Catzy Det er bare bittesmå sider, så det gidder jeg ikke. Er ikke så mange besøkende inne på siden min heller
Gjest Noldus Skrevet 21. september 2004 #8 Skrevet 21. september 2004 Her kan du laste ned og kose deg :-) http://www.flashkit.com/loops/ I og med at det er "loops" så er meningen at de skal repeteres i all uendelighet, men det kan man jo velge selv. Lykke til!
Arwen Skrevet 21. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2004 Her kan du laste ned og kose deg :-) http://www.flashkit.com/loops/ I og med at det er "loops" så er meningen at de skal repeteres i all uendelighet, men det kan man jo velge selv. Lykke til! tusen takk!
Gjest Admin'C Skrevet 23. september 2004 #10 Skrevet 23. september 2004 midi er tingen hvis du må ha det, knøttsmå filer med musikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå