AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Hvordan ser man forskjell på en normal og en omskjært penis? Anonymous poster hash: 0e0da...ab2
Arabella Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Hvordan ser man forskjell på en normal og en omskjært penis? Anonymous poster hash: 0e0da...ab2 Den omskårne har ikke forhud.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Forskjellen er jo at den normale har forhud mens den som er omskåret ikke har forhud. Anonymous poster hash: 91419...d30
Oppgitt78 Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Dette finner du enkelt på Google bildesøk..
Gjest supernova_87 Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Forhud er som ei hette. Så en omskåret penis har ikke den hetta, eller når den er slapp så gjemmer den seg ikke inni denne "hetta". En omskåret penis vil se ut som en erigrert penis, bare slapp, altså den "soppformen" den har på tuppen vil fremdeles være mulig å se. En penis som ikke er omskåret vil i slapp form se ut som en snabel på en elefant. Forskjellen er under sex at en omskåret penis ikke vil ha muligheten til å dra forhuden frem og tilbake over hodet, og for noen vil det gjøre vondt å runke penisen opp og ned siden man ikke har noe overflødig hud. Anonymbruker: forstår du bedre nå? Andre: Correct me if I'm wrong.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Ja nå forstår jeg hvordan jeg ser forskjell i slapp tilstand, men hvordan ser man dette i erigert tilstand? Anonymous poster hash: 0e0da...ab2
bjone Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Den omskårne har ikke forhud. Riktig det...
Gjest supernova_87 Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 (endret) I erigert tilstand kan de se ganske like ute, og det kan være vanskelig å se forhuden hos noen, men en u-omskåret penis vil normalt ha litt mer hud på skaftet. Mens en omskåret vil det ikke være noe overflødig. Endret 13. september 2015 av Rainstorm
bjone Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 I erigert tilstand ser de ganske like ute, og det kan være vanskelig å se forhuden hos noen, men en u-omskåret penis vil normalt ha litt mer hud på skaftet. Mens en omskåret vil det ikke være noe overflødig. Kan bare svare for meg selv. Jeg er nok en av de med litt mer hud. Så hode synes ikke så godt uansett.
Alja Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 (endret) Har alltid lurt på hvordan det føles å bli runket når man er omskåret. Forhuden gir jo en behagelig friksjon..? Endret 13. september 2015 av Alja
Gjest supernova_87 Skrevet 13. september 2015 #11 Skrevet 13. september 2015 Har alltid lurt på hvordan det føles å bli runket når man er omskåret. Forhuden gir jo en behagelig friksjon..? Fordi du vet allerede hvordan det er å bli runket når man ikke er omskåret?
Alja Skrevet 13. september 2015 #12 Skrevet 13. september 2015 Fordi du vet allerede hvordan det er å bli runket når man ikke er omskåret? Hahaha. Nå lo jeg!: Nei men altsååååårh du skjønner hva jeg mener :-p (I've been told)
Gjest supernova_87 Skrevet 13. september 2015 #13 Skrevet 13. september 2015 Hahaha. Nå lo jeg!: Nei men altsååååårh du skjønner hva jeg mener :-p (I've been told) Haha! Jeg også lo først når jeg så innlegget ditt Ja, jeg skjønner hva du mener!
Alja Skrevet 13. september 2015 #14 Skrevet 13. september 2015 Haha! Jeg også lo først når jeg så innlegget ditt Ja, jeg skjønner hva du mener! Hahaha! Uffff...
Gjest lipgloss Skrevet 13. september 2015 #15 Skrevet 13. september 2015 Har alltid lurt på hvordan det føles å bli runket når man er omskåret. Forhuden gir jo en behagelig friksjon..? Det føles helt likt du trekker liksom med deg hud fra skaftet over hode når du onanerer så forskjellen blir liten,desuten så blir du også mindre følsom på penishode som gjør at du holde litt lengre en vanlig har aldrig angret på at jeg gjorde dette.er også mye mer renslig,aldrig lukt eller ost
Maus Skrevet 13. september 2015 #16 Skrevet 13. september 2015 Det føles helt likt du trekker liksom med deg hud fra skaftet over hode når du onanerer så forskjellen blir liten,desuten så blir du også mindre følsom på penishode som gjør at du holde litt lengre en vanlig har aldrig angret på at jeg gjorde dette.er også mye mer renslig,aldrig lukt eller ost Jeg er ikke omskåret, men varer så lenge jeg vil og har aldri lukt eller ost. Tror ikke det er der forskjellen ligger gitt. 1
Gjest lipgloss Skrevet 13. september 2015 #17 Skrevet 13. september 2015 Jeg er ikke omskåret, men varer så lenge jeg vil og har aldri lukt eller ost. Tror ikke det er der forskjellen ligger gitt. finnes altid unntak
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #18 Skrevet 14. september 2015 Fordi du vet allerede hvordan det er å bli runket når man ikke er omskåret? Man kan runke klitoris også da... Anonymous poster hash: 88d13...05b
Hanna! Skrevet 14. september 2015 #19 Skrevet 14. september 2015 I slapp tilstand er det lett å se. Naturlig penis ser ut som en rynkete snabel med ekstra hud, mens omkjært penis ser man penishodet, nesten som en erigert penis. Når penis er stiv, kan du se forskjellen ved å se og kjenne hvor mye ekstra hud det er. Vanligvis vil en omkjært penis ikke ha nok hud til å kunne trekke over penishodet. Det er også som regel mulig å se et svakt arr rundt der forhuden ble kuttet av. Sist men ikke minst kan du se forskjell på hoden på penishodet. Naturlig penis vil ha et skinnende blankt hode, litt som klitoris, mens en omskjært penis har en mer matt overflate. Huden har da blitt herdet og minner mer om annen hud, den er mindre følsom og mindre blank.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #20 Skrevet 18. september 2015 Kjenner jenta det under sexen, om penis er omskjært eller ikke? Anonymous poster hash: 48078...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå