Gå til innhold

Hva tenker han med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en greie med en gutt i 2mnd ca. Traff han på byen , dro ikke hjem med han. Men vi holdt kontakt , snakket , snappet. Jeg var veldig usikker i begynnelsen fordi han var ikke helt min type. Derfor var jeg litt klar og bestemt at jeg ikke hadde lyst og ha noe forhold , kjæreste. Men over tid ombestemte jeg meg noe fordi jeg falt helt for personligheten hans. Jeg har vært usikker om han tenker evt noe mer eller om det bare er " greit her og nå" ? Jeg var noe avvisende i begynnelsen men etterhvert snakket vi mye sammen, snappet. Men vi har kun truffets da vi har drukket , og en sjapp gang ellers uten alkohol. Han hadde lyst og bli med meg hjem da andre gang vi traff hverandre , men tenkte det var dumt om det bare endte med sex med en gang , om det faktisk var noe der? Det har skjedd meg , med andre. Men uansett , snakket vi , snappet etter dette. Men for tiden dabbet det av og vi har null kontakt , ett par uker. men det rareste er at med en gang , nesten , jeg deler noe i min mystory i snap , ser han det , eller han har sett det. Dette skjer hver gang? Det er jo ikke alltid man ser alle sine mystorys heller , derfor synes jeg det er rart. For tingen er at jeg falt , men klarer ikke komme meg videre. Men aner jo ikke hva han tenker? Jeg er jo litt små forelsket, eller betatt.

Anonymous poster hash: f9c23...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han tenker noe av det samme men har dårlige erfaringer med tidligere partnere og passer seg for hva han begir seg ut på. Er ikke alle menn som vil ha sex med en gang heller.

Det å bli kjent og ha en slags base Før man begir seg ut på eventuelle eventyr er ikke alltid det dummeste man gjør. Man kan i alle tilfeller utvikle et dypere vennskap i bunnen uansett hva som skjer videre.

Anonymous poster hash: 16b7b...515

Skrevet

Ja kan hende han tenker det samme. Ja det kan stemme. Men vet ikke hvordan jeg evt skal ta kontakt med han igjen? Noe redd for og bli avvist ja.

Skrevet

Hva tror du selv da?

Anonymous poster hash: 16b7b...515

Skrevet

Prøv med noe "Hei, lenge siden sist, lyst til å finne på noe?" Vær helt casual. Han virker fortsatt interessert om han fortsatt ser på dine mystories.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser på alle stories på snap uten at jeg er interessert i personene av den grunn.

Anonymous poster hash: 5c051...72d

• Liker 3
Skrevet

Han virker egentlig ikke interessert i det hele tatt

Anonymous poster hash: d995e...e53
Skrevet

Jeg tenker jo selv at om han hadde hvert interessert burde han jo tatt kontakt? Men har som sakt vært litt avvisende tidligere og lurer da om han da er redd for og ta kontakt igjen. Eller om han " he's just not that in too you"

Skrevet

Hadde en greie med en gutt i 2mnd ca. Traff han på byen , dro ikke hjem med han. Men vi holdt kontakt , snakket , snappet. Jeg var veldig usikker i begynnelsen fordi han var ikke helt min type. Derfor var jeg litt klar og bestemt at jeg ikke hadde lyst og ha noe forhold , kjæreste. Men over tid ombestemte jeg meg noe fordi jeg falt helt for personligheten hans. Jeg har vært usikker om han tenker evt noe mer eller om det bare er " greit her og nå" ? Jeg var noe avvisende i begynnelsen men etterhvert snakket vi mye sammen, snappet. Men vi har kun truffets da vi har drukket , og en sjapp gang ellers uten alkohol. Han hadde lyst og bli med meg hjem da andre gang vi traff hverandre , men tenkte det var dumt om det bare endte med sex med en gang , om det faktisk var noe der? Det har skjedd meg , med andre. Men uansett , snakket vi , snappet etter dette. Men for tiden dabbet det av og vi har null kontakt , ett par uker. men det rareste er at med en gang , nesten , jeg deler noe i min mystory i snap , ser han det , eller han har sett det. Dette skjer hver gang? Det er jo ikke alltid man ser alle sine mystorys heller , derfor synes jeg det er rart. For tingen er at jeg falt , men klarer ikke komme meg videre. Men aner jo ikke hva han tenker? Jeg er jo litt små forelsket, eller betatt.

Det er fullt mulig å se og laste ned alt fra snappen uten at du vet det. Da bruker man andre apper.

Uansett, han virker ikke interessert og dette vil ende i tårer om du ikke gir slipp.

Anonymous poster hash: 3ed7c...3f2

Skrevet

Jeg tenker jo selv at om han hadde hvert interessert burde han jo tatt kontakt? Men har som sakt vært litt avvisende tidligere og lurer da om han da er redd for og ta kontakt igjen. Eller om han " he's just not that in too you"

Du må uansett gi litt fler detaljer om du vil ha noen konkrete råd. Veldig vanskelig å si noe på så generelt grunnlag.

Skrevet

Vurderte og slette han fra snap. Testet bare med og blokkere , + tokk den vekk bare for og se hva som skjedde. Men er det samme som og slette? Tenkte bare blokke han ut noe , se om det hjelper og glemme han litt.

Skrevet

Vurderte og slette han fra snap. Testet bare med og blokkere , + tokk den vekk bare for og se hva som skjedde. Men er det samme som og slette? Tenkte bare blokke han ut noe , se om det hjelper og glemme han litt.

Haha, hva forventet du å se da du fjernet blokkeringen? Blokker du ham kan han ikke finne deg. Sannsynligvis vil han skjønne at du har blokkert.

Skrevet

Hadde ikke lyst og slette helt , men var jo det samme. Han la meg til igjen . . .

Skrevet

Hadde ikke lyst og slette helt , men var jo det samme. Han la meg til igjen . . .

Kanskje du heller skal prøve sukker? ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så gira på snap og så lite gira på avsnitt.

Anonymous poster hash: ee1ae...a63
  • Liker 2
Skrevet

Hva er din type og hvordan skilte han seg ut fra dette?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 8e5f9...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...