Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #21 Skrevet 20. september 2004 Har et vennepar som danset brudevals til "purple rain" Det var kjempefint. Helt ok å velge noe annet en vals, hvis det ikke passer deg! Åssen dansa dei då? Sånn roleg "valsete", eller gjorde dei noko anna? Vi kan eigentleg ikkje danse, og roleg vals er i alle fall ikkje oss, har lyst å finne på noko anna - men veit berre ikkje heilt kva enno...
Arwen Skrevet 20. september 2004 #22 Skrevet 20. september 2004 Øøøhhh... Ja... Går litt i surr med alle desse såpe-seriane.. Men, ja, den dansen var rå-tøff!! hvilken var det?
Gjest Meg Skrevet 20. september 2004 #23 Skrevet 20. september 2004 Åssen dansa dei då? Sånn roleg "valsete", eller gjorde dei noko anna? Vi kan eigentleg ikkje danse, og roleg vals er i alle fall ikkje oss, har lyst å finne på noko anna - men veit berre ikkje heilt kva enno... Helt vanlig Slow dans
Gjest Meg Skrevet 20. september 2004 #24 Skrevet 20. september 2004 hvilken var det? Det var til den mixa Elvissangen som var så populær for et års tid siden. Koreografert helt sinnsyt med masse kule finurlige trinn
Arwen Skrevet 20. september 2004 #25 Skrevet 20. september 2004 Det var til den mixa Elvissangen som var så populær for et års tid siden. Koreografert helt sinnsyt med masse kule finurlige trinn hadde vært moro å gjort noe sånt men blir nok slow dans på oss også ja
Gjest Meg Skrevet 20. september 2004 #27 Skrevet 20. september 2004 Nettopp, den var det :-) Men...kremt....ja, jeg syns også den kjolen til Amy var dødslekker!!! *viftertrådentilbaketildetdenhandletom*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå