Gå til innhold

Er det egentlig noe vits med Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de som har prøvd det, ikke alle motstanderne som ikke orker på vennene sine nevne Tinder  - jeg var en av de inntil jeg prøvde Tinder i noen uker i fjor.

Første inntrykket mitt var bra, snakket med flere seriøse, avtalte å møte 1 men jeg sluttet å logge inn og har ikke logget inn siden. Det var noe i meg som sa at det var tåpelig å prøve, samtidig har jeg flere vennepar som er kjærester og fant hverandre på Tinder i kretsen. Jeg følte at de jeg chattet med der enten var veldig på og åpne med sex, som er helt greit for da sorta jeg de raskt ut på en høflig og morsom måte, og andre er veldig på med forhold og spør om flytting ang avstand osv, finner ingen midt i mellom som jeg virkelig får lyst til å møte..!

Så har dere faktisk funnet noen dere virkelig har fått lyst til å møte på Tinder , og åssen har det første møtet gjennomgått? (fins det normale folk der? :) )

Anonymous poster hash: 3143d...4f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du avtalte å møte en men bare sluttet å logge inn? Og så spør DU om det finnes noen seriøse/normale der😄

Anonymous poster hash: 9ff6d...050

• Liker 9
Skrevet

Du avtalte å møte en men bare sluttet å logge inn? Og så spør DU om det finnes noen seriøse/normale der

Ja det var fordi jeg fikk vibben av at det ikke var riktig... Men jeg har jo lyst til å date, og tinder er et godt alternativ ut fra appen jeg lurer mere på deres opplevelse med innholdet?

Skrevet

Ja det var fordi jeg fikk vibben av at det ikke var riktig... Men jeg har jo lyst til å date, og tinder er et godt alternativ ut fra appen jeg lurer mere på deres opplevelse med innholdet?

Poenget er at når du vibber sånn er ikke DU normal. Du kan ikke da forvente at andre skal være det.

Anonymous poster hash: 7f502...0cd

• Liker 3
Skrevet

TS lot med andre ord en stakkar henge i løse luften. Godt jobba, din hjerteløse sopp.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror mange lett glemmer at de faktisk snakker med en reel person, og man burde ha litt tykk hud for å være på Tinder. TS, å avtalte å møte noen men deretter ikke logge på, er ikke greit. Hvis det var meg hadde jeg nesten blitt bekymret for om du hadde blitt skadet eller syk.

Jeg har møtt ca 8, alle normale, 2 hvor det var noen kjemi. Han ene dater jeg fortsatt. :) Ville egentlig gi helt opp før han, for jeg syns 8 stykker var en del, men har i etterkant innsett at det er det ikke. Man må kysse mange frosker, osv.

Anonymous poster hash: c40c2...aeb
  • Liker 3
Skrevet

Vi hadde ikke avtalt tid og sted, men kun han vi såvidt hadde luftet med hverandre å møtes. slapp av

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde ikke avtalt tid og sted, men kun han vi såvidt hadde luftet med hverandre å møtes. slapp av

Så trodde han kanskje du var død, da, siden du forsvant og aldri logget på igjen.

Skrevet

Jeg fant en veldig flott fyr på tinder.

Vi hadde mye til felles og datet i en 3 mnders tid, før jeg droppet det. Droppet det fordi han ikke hadde NOE tid, snakk om å møtes en gang hver 3/4 uke, og det er ikke godt nok for meg over lengre tid når vi bodde 4 km unna hverandre :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt ni personer fra Tinder. En av de er nå kjæresten min. Av resten var det to jeg kunne sett for meg å date over lengre tid, men tilfeldigheter gjorde at det ikke ble noe av. Resten av de igjen var blanda drops. Halvparten korte flørter, den andre halvparten ble det med første daten.

Jeg mener det bare er å hoppe i det. Takk ja til det som virker kult, eller foreslå noe du kan være interessert i selv. 

Anonymous poster hash: c3dde...5f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...