AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg er en av de sikkert titusen damene som har laget meg åpen interiørkonto på Instagram. Litt sånn stereotypisk som jeg har ledd litt av før, men SÅ GØY!! Derfor har jeg ikke koblet kontoen til facebook, og den er anonym og hemmelig. Det jeg lurer på er hvordan få følgere? Frem til nå har jeg TO(!!) følgere. Har lagt ut ca. ti bilder, og følger ca 70 personer. Får endel likes av folk som ikke følger meg, siden profilen er åpen og jeg har masse tagger, men jeg vil ha faste følgere. Noen som kan gi meg tips hvordan jeg får økt følgermassen min? Anonymous poster hash: 0b6f5...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg følger en del profiler på instagram, blant annet mange interiørprofiler. Det som får meg til å klikke følg hvis jeg kommer over profilen, er om de har lagt ut gode bilder, og at det nesten utelukkende er bilder av det som er temaet på kontoen. Jeg følger sjelden folk som legger ut en miks av interiør og andre bilder, med mindre det er snakk om estetisk pene bilder. Treningsbilder og bilder av ungene eller bikkja er jeg fullstendig uinteressert i. Grunnen til at mange liker enkeltbilder er nok at de kommer opp som forslag. Da klikker de seg nok neppe inn på profilen din, de bare ser et bilde som instagram anbefaler. Dersom du liker andres bilder (på søkefunksjonen foreslår instagram bilder for deg, basert på bildene du liker/hvem du følger), er det kanskje større sjanse for at de klikker seg inn på selve profilen og kanskje velger å følge. Andre selvsagte tips er å legge ut gode bilder, gjerne i samme stil. Post jevnt, men ikke for ofte. I starten kan du godt legge ut en del bare for å fylle opp profilen litt, så ikke det er helt tomt når folk klikker seg inn. Bruk også relevante emneknagger, gjerne for butikken du har handlet i/merket til ting du har. Da har du også sjanse for å bli repostet. Lykke til! Anonymous poster hash: e925f...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå