AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Er helt håpløst det hele. Prøver nå i 2 år hvis ikke mere. Er startet på vitex for mere en måned siden. Min cyklus blev lenger. (28) dage altså fin. Ellers var det kort... Blev glad,, men ... Noen der har tatt vitex ? Har det lykkes ? Jeg oppgir snart håpet.. Periode er på vei igen kan jeg merke... Som alltid.. *fortvivlet**Anonymous poster hash: 313bc...ce3 Anonymous poster hash: 313bc...ce3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Man må gjerne bruke Vitex iminst 3 mnd før man ser noen effekt. For meg har det tatt 4-5 mnd på Vitex før jeg har blitt gravid(to ganger). Men har på den tiden opplevd gradvis bedring av syklusen. Jeg har også brukt å ta vit b6 og b12 i tillegg. Anonymous poster hash: 80e12...26d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Ja. Hadde prøvd i 10 mnd, og med en lutealfase på 8 dager... ble gravid etter 2 mnd på vitex. Nå kan jeg jo ikke garantere at det var den som gjorde utslaget, men jeg tror den hjalp!!Anonymous poster hash: 6fd0a...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå