Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Var sammen med en kattunge i går og fikk da veldig kløe i øynene, tok en Zyrtec da jeg kom hjem. I dag føler jeg meg slapp og tung i i kroppen. Hvor lenge sitter slik i kroppen, lurer på om det er katta eller om jeg brygger på noe. Det er slik jeg er om våren og sommeren når det er mye blomstring av de pollen slagen ikke jeg tåler. Mitt spørsmål er om jeg skal bli trøtt og slapp dagen etter at jeg har vært sammen med katten. Skal passe katten i tre dager, så jeg ble veldig i tvil på om jeg gidder.
Grooo Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 Tror det kan henge i sammen på flere måter.. Min mor har ganske sterk allergi, og blir mye værre av forkjølelse osv. hvis hun er sammen med dyr eller folk som har vært i kontakt med dyr. Så hvis du feks. er litt allergisk så kan det nok også ha fremskyndet en forkjølelse som lå der på lur...
wondergirl Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 Jeg blir veldig trøtt og har de samme symptomene som forkjølelse (tett, rennende nese, rennende øyne) når jeg har vært i kontakt med katter (som jeg er allergisk mot). Jeg har forresten aldri hatt noen nytte av Zyrtec ETTER at jeg har vært borti noe jeg reagerer på , men det kan hende at det hjelper å ta det FØR, gjerne i et par dager. Hvis du er allergisk mot katter, bør du ikke passe denne katten, du kommer sannsynligvis til å føle deg verre og verre jo mer du har med den å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå