Gå til innhold

Er paring av hund hundevoldtekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tispa pare seg, eller blir hun voldtatt av hannen?

Jeg vet jo at hunder på få valper på en eller annen måte ellers så dør de ut, men jeg har litt vanskeligheter for å kunne stenge tispa mi inne i et rom med en han. :(

Jeg hadde katt en gang... hunkatter blir jo voldtatt... jeg så det.

Anonymous poster hash: 9089f...ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er naturens gang.. Lady og landstrykeren er dessverre ren fiksjon.

Skrevet

Vil tispa pare seg, eller blir hun voldtatt av hannen?

Jeg vet jo at hunder på få valper på en eller annen måte ellers så dør de ut, men jeg har litt vanskeligheter for å kunne stenge tispa mi inne i et rom med en han. :(

Jeg hadde katt en gang... hunkatter blir jo voldtatt... jeg så det.

Hunkatter blir ikke voldtatt. Men hannkatter har mothaker på penis som skal stimulere kroppen til hunnen til å få eggløsning, og derfor skriker ofte hunnkatten og klorer etter hannen.

Anonymous poster hash: 55524...fc6

• Liker 2
Skrevet

Hunkatter blir ikke voldtatt. Men hannkatter har mothaker på penis som skal stimulere kroppen til hunnen til å få eggløsning, og derfor skriker ofte hunnkatten og klorer etter hannen. Anonymous poster hash: 55524...fc6

En hankatt hoppet på katten min og bet henne i nakken. :(

Skrevet

Hunder voldtar ikke hverandre. En tispe som ikke er villig til å la seg parre lar hannen få vite det, tro meg. Det er derimot enkelte oppdrettere i andre land som holder fast tispen mens hannhunden får gjøre sitt. DET er voldtekt. 

Anonymous poster hash: f8ef1...8dc
  • Liker 4
Skrevet

En hankatt hoppet på katten min og bet henne i nakken. :(

Hvordan har du tenkt at hannen skal klare å bedekke hunnen om han ikke hopper på henne? stå på tå og prøve lirke tissen forsiktig inn? Han må liksom littegranne opp i høyden for å nå opp og forbena må opp på/rundt ryggen til hunnen av anatomiske årsaker. Og ja, de biter i nakken for å holde fast hunnen, og litt for å holde seg selv fast. Menneskehanner pleier som oftest å holde fast både kvinnen og seg selv i større eller mindre grad under sex, uten at det er voldtekt. Sex uten den minste bruk av armer  eller muligheten til å holde fast i noe blir veldig upraktisk.

Anonymous poster hash: 55524...fc6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...