AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Jeg titta akkurat innom seksualitetsforumet i tråden som heter "plus size er sexy", en del kommentarer er positive, men det er også de som mener at dama ser ut som en gris og har monstrøst svære lår. Jeg tror jeg er sånn ca samme størrelse som henne (ca 80 kg), litt vanskelig å si siden man ikke ser så mye mer enn låret og rygg/rumpe i speilet. Jeg vet at ting blir satt veldig på spissen på nettet, men er det sånn at mange menn ser ned på overvektige kvinner, og kanskje spesielt single overvektige? Synes de det på en måte er støtende at det finnes kvinner som de ikke synes er attraktive? Jeg burde holde meg unna sånne tråder, for det gjør meg mer fokusert på utseendet enn jeg pleier å være. Holder på å gå ned i vekt, men det tar jo tid. Liker ikke å tenke på at mange kanskje går rundt og synes at jeg er en feit gris som ikke burde vise meg offentlig... Som regel tenker jeg lite sånt, men akkurat de kommentarene der traff meg. Og det blir selvfølgelig som med tripadvisor, det er den ene negative kommentaren blant alle de positive man husker.Anonymous poster hash: b8b12...fd5
fotosyntesen Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Jeg er en av de som sier rett ut at jeg liker slanke kvinner best. Men bare hvis noen spør om det. Jeg finner ikke overvektige kvinner hverken støtende eller ekkelt i så måte. For min del handler det kun om min smak og hva jeg føler jeg liker, og tenner på. Dessverre er det jo enkelte som rakker veldig ned på de kroppstypene man ikke liker, akkurat som fete og skallede menn ikke er spesielt populær hos enkelte kvinnelige nettdeltakere.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Jeg er en av de som sier rett ut at jeg liker slanke kvinner best. Men bare hvis noen spør om det. Jeg finner ikke overvektige kvinner hverken støtende eller ekkelt i så måte. For min del handler det kun om min smak og hva jeg føler jeg liker, og tenner på. Dessverre er det jo enkelte som rakker veldig ned på de kroppstypene man ikke liker, akkurat som fete og skallede menn ikke er spesielt populær hos enkelte kvinnelige nettdeltakere. Jeg forventer ikke at alle skal synes jeg er attraktiv, det er jo bare naturlig. Men jeg håper de fleste er som deg og ikke går rundt og synes det er forferdelig at jeg tillater meg å gå på butikken når jeg ser ut som jeg gjør.Anonymous poster hash: b8b12...fd5
Erazor Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Man kan jo bare kaste et blikk rundt seg når man går ute på gaten. Mennesker i alle fasonger og med alle slags utseender har partnere. Dette betyr ikke at alle liker absolutt alt, men at smaken (heldigvis) er forskjellig. Med andre ord vil nok noen foretrekke jenter med en annen kroppsform enn den du har, mens andre vil synes at du er helt perfekt.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Anonymous poster hash: 35f7d...2f1
Okapi Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Jeg foretrekker egentlig jenter med litt trønderlår. Gråter en tåre når de sier de skal slanke seg (noe nesten alle gjør). 2
kickdown Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Jeg foretrekker egentlig jenter med litt trønderlår. Gråter en tåre når de sier de skal slanke seg (noe nesten alle gjør). Nå ble jeg nysgjerrig. Trønderlår? 1
Oppgitt78 Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 For min del er personligheten viktigere enn kroppsfasongen. Alle har forskjellige preferanser, selv om en del lar seg påvirke av det såkalte skjønnhetsidealet bestående av radmagre modeller.
Okapi Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 Nå ble jeg nysgjerrig. Trønderlår? Thunder thighs.
kickdown Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 Thunder thighs. Å! Det var et mer kjent uttrykk, ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå