AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Vannet ut grønnsåpe og skrubbet hunden. Han ble sååå blank og fin pelsen likte det og ørene som har vært litt skitne ble helt fine. Har prøvd endel forskjellige sjampoer.... Som er til hund.. Men denne grønnsåpen fungerte til min hund og min hund sin pels. Men hva er best, vanlig eller medisinsk? Anonymous poster hash: f187a...ce0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 For en god ide!! Neste gang det er hundevask skal jeg også prøve vanlig grønnsåpe Synes hundeshampoer ofte er dyre og veldig sterke for pelsen/huden, selv om jeg bare vasker hunden min to-tre ganger i året.Anonymous poster hash: 19c80...af6
Sugerøret Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Vannet ut grønnsåpe og skrubbet hunden. Han ble sååå blank og fin pelsen likte det og ørene som har vært litt skitne ble helt fine. Har prøvd endel forskjellige sjampoer.... Som er til hund.. Men denne grønnsåpen fungerte til min hund og min hund sin pels. Men hva er best, vanlig eller medisinsk?Anonymous poster hash: f187a...ce0 Grønnsåpe har helt feil PH verdi for huden til hunden.Dessuten tørker den ut huden.Ikke no jeg ville brukt på min hund.Grønnsåpe er også et rent produkt som er fin til å rense infeksjoner. Det har få stoffer som kan fremkalle allergiske reaksjoner, men kan være litt for sterkt til vask av hele hunden. Grønsåpe er fettløsende og kan fjerne alle fettstoffer i pels/hud..Som kan gi reaksjoner Kjøp deg en hundeshampoo! Til nød kan du prøve mild, uparfymert babysjampo 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Vi har også brukt utvannet grønnsåpe på alle våre hunder (8 stk) i de siste 4-5 årene og har aldri hatt så fin pels som etter at vi begynte med det. Og en flaske hundeshampo koster jo mer enn en flaske shampo til mennesker, kjøpt hos frisøren.Anonymous poster hash: c9154...1c0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Vi har også brukt utvannet grønnsåpe på alle våre hunder (8 stk) i de siste 4-5 årene og har aldri hatt så fin pels som etter at vi begynte med det. Og en flaske hundeshampo koster jo mer enn en flaske shampo til mennesker, kjøpt hos frisøren.Anonymous poster hash: c9154...1c0 så det gjør altså ikkenoe om hunden sin hud lider fordi hundeshampoo er så dyrt? Hjelpes meg ! Anonymous poster hash: 724b6...faf 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Grønnsåpe er ikke egnet til hund eller andre pelsdyr. Grønnsåpe leggernigjen et belegg av fett som igjen gir gråbunn for både sopp og bakterier pelsdyr og oss alle utsettes for naturlig i luften. Må du vaske dyret med noe annet enn det som er beregnet for hund, så hod deg til Milde Milo. Stakkers dyr! Anonymous poster hash: cc788...397 7
Gjest Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Hundeshampoo skal jo blandes ut så det holder! Kjøpte 500 ml for fire år siden, har brukt en kvart av den og da er det to bikjer som dusjes 3-4 ganger i året, minst!
medlem123 Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Et tips for dere som bruker grønnsåpe er å tilsette en kork med eddik i en bøtte med grønnsåpevann. Det senker pHen slik at den blir riktigere for hundens hud.
Gjest Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Grønnsåpe har helt feil PH verdi for huden til hunden.Dessuten tørker den ut huden.Ikke no jeg ville brukt på min hund.Grønnsåpe er også et rent produkt som er fin til å rense infeksjoner. Det har få stoffer som kan fremkalle allergiske reaksjoner, men kan være litt for sterkt til vask av hele hunden. Grønsåpe er fettløsende og kan fjerne alle fettstoffer i pels/hud..Som kan gi reaksjoner Kjøp deg en hundeshampoo! Til nød kan du prøve mild, uparfymert babysjampo leser du ikke at den vannes ut... da blir den ikke så sterk,,, brukt utvanna grønnsåpe med en liten desj av babyolje på alle hundene mine , å ikke en har klødd eller tatt skade av det!
Sugerøret Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 leser du ikke at den vannes ut... da blir den ikke så sterk,,, brukt utvanna grønnsåpe med en liten desj av babyolje på alle hundene mine , å ikke en har klødd eller tatt skade av det! Men du leser jo ikke hva jeg skriver.PH verdien er feil for huden til hunden.Selv om du tynner den ut. Olje er heller ikke bra for pels.. Hva er det med enkelte som bare MÅ gjøre ting som kanskje er til skade for hunden? Det finnes shampoo for hunder som har rett ph verdi. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #11 Skrevet 23. september 2015 Grønnsåpe har helt feil PH verdi for huden til hunden.Dessuten tørker den ut huden.Ikke no jeg ville brukt på min hund.Grønnsåpe er også et rent produkt som er fin til å rense infeksjoner. Det har få stoffer som kan fremkalle allergiske reaksjoner, men kan være litt for sterkt til vask av hele hunden. Grønsåpe er fettløsende og kan fjerne alle fettstoffer i pels/hud..Som kan gi reaksjonerKjøp deg en hundeshampoo! Til nød kan du prøve mild, uparfymert babysjampo 1: hvorfor skriver du med jåleskrift nesten ingen skjønner? 2: jeg vet det finnes bedrevitere og fanatikere her inne - du trenger ikke å poengtere det nok en gang. Jeg forsøkte å sile vekk de verste tullingene med å skrive at det fungerer til MIN hund, men sukk.. Der kom du gitt! Men, igjen (med en sølvteskje); det fungerer til min hund jeg driter i teoriene dine og påstandene dine, jeg vet hva som fungerer til MIN hund og ser at hans kroppslige reaksjoner viser at det fungerer.Anonymous poster hash: f187a...ce0
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #12 Skrevet 23. september 2015 så det gjør altså ikkenoe om hunden sin hud lider fordi hundeshampoo er så dyrt? Hjelpes meg ! Anonymous poster hash: 724b6...faf æhvorfor skriver du at hunden sin hud lider når den ikke gjør det? Er du sinnsyk? Anonymous poster hash: f187a...ce0
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #13 Skrevet 23. september 2015 Grønnsåpe er ikke egnet til hund eller andre pelsdyr. Grønnsåpe leggernigjen et belegg av fett som igjen gir gråbunn for både sopp og bakterier pelsdyr og oss alle utsettes for naturlig i luften. Må du vaske dyret med noe annet enn det som er beregnet for hund, så hod deg til Milde Milo. Stakkers dyr! Anonymous poster hash: cc788...397 Hvorfor skriver du stakkars dyr når hunden sin pels og hud (og lokale økosystem) fungerer med grønnsåpe? Er du mindre intelligent eller bare teit?Anonymous poster hash: f187a...ce0
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #14 Skrevet 23. september 2015 Hundeshampoo skal jo blandes ut så det holder! Kjøpte 500 ml for fire år siden, har brukt en kvart av den og da er det to bikjer som dusjes 3-4 ganger i året, minst!ok? Anonymous poster hash: f187a...ce0
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #15 Skrevet 23. september 2015 Men du leser jo ikke hva jeg skriver.PH verdien er feil for huden til hunden.Selv om du tynner den ut. Olje er heller ikke bra for pels.. Hva er det med enkelte som bare MÅ gjøre ting som kanskje er til skade for hunden? Det finnes shampoo for hunder som har rett ph verdi. Hva er problemet ditt, sånn heeelt ærlig? Når hundeeiere skriver til huden til hunden og pelsen til hunden har det bra med grønnsåpe, så kommer du som ikke engang kjenner hunden og påstår? Herlighet, du er teit :DAnonymous poster hash: f187a...ce0
Gjest Skrevet 23. september 2015 #16 Skrevet 23. september 2015 Men du leser jo ikke hva jeg skriver.PH verdien er feil for huden til hunden.Selv om du tynner den ut. Olje er heller ikke bra for pels.. Hva er det med enkelte som bare MÅ gjøre ting som kanskje er til skade for hunden? Det finnes shampoo for hunder som har rett ph verdi. Enkelte Hunder ruller seg i kumøkk å. Tviler den har rett ph.... Hadde det vært til skade så hadde man ikke gjort det. Dyrlegen har aldri sagt noe på grønnsåpe og en dråpe babyolje....å når hundene i 18 år aldri har tatt skade av det. Så sier det det meste. Kan fortelle at blandingen jeg bruker er en halv kork,å resten av 1 og halvliter flaske med vann....
Sugerøret Skrevet 23. september 2015 #17 Skrevet 23. september 2015 Hva er problemet ditt, sånn heeelt ærlig? Når hundeeiere skriver til huden til hunden og pelsen til hunden har det bra med grønnsåpe, så kommer du som ikke engang kjenner hunden og påstår? Herlighet, du er teit :DAnonymous poster hash: f187a...ce0 personangrep viser jo hvor du ligger i løypa.Det og drite i at hunden kan få problemer,forteller mye om deg som person. Mulig jeg er teit ,,men har ialle fall nok penger og kunnskap til å kjøpe rette produkter til hunden. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå