Gå til innhold

Nettdating og avstand.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har meldt meg inn på en datingside, og får en del "flørter" og mail der inne, men stort sett fra menn jeg ikke finner helt tonen med. (Tar kontakt med de jeg selv synes er interessante også, bare for å nevne det ;) ) I går kveld fikk jeg kontakt med en det bare klikket fullstendig med, men selvfølgelig bor han da 85 mil unna meg! Så typisk, når man en sjelden gang finner en det kunne blitt noe mer med, så bor han alt for langt unna  :sur:  Avstandsforhold er helt uaktuelt, særlig når avstanden er så stor. Been there done that - og aldri mer.

Jeg lurer ikke på noe angående dette, men måtte bare få ut litt frustrasjon :sjenert:

Anonymous poster hash: 6d4a6...5f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke an å søke innenfor en viss radius? 

Ellers bør nettdating også kombineres med andre arenaer. Det er en tommelfingerregel. Stikk ut på en fest, inviter noen venner som selv drar med noen igjen, vær litt

Skrevet

Går det ikke an å søke innenfor en viss radius? 

Ellers bør nettdating også kombineres med andre arenaer. Det er en tommelfingerregel. Stikk ut på en fest, inviter noen venner som selv drar med noen igjen, vær litt

Jeg har presisert i profilen min at jeg ikke ønsker avstandsforhold, og at jeg ikke kommer til å svare folk langt unna. Jeg tar heller ikke kontakt med noen som bor langt unna. Klarte likevel ikke å la være å svare på henvendelsen fra denne fine mannen. Dumt, jeg vet.

Jeg er sosial ellers også, og er ikke redd for å ta kontakt hvis jeg liker noen, så det står ikke på det :)

Jeg vil ikke ha noen for en hver pris, og er overhodet ikke desperat. Det var bare så utgjort at en jeg virkelig liker, bor så langt unna. Det er utrolig sjelden jeg finner så lett tonen med noen som jeg gjorde med han her. Typisk, altså.

Skrevet

Blir litt gal av det selv. Får irriterende ofte meldinger fra folk fra Bodø, Stockholm og Sao Paolo.

Skrevet

Blir litt gal av det selv. Får irriterende ofte meldinger fra folk fra Bodø, Stockholm og Sao Paolo.

Innser at det egentlig er et luksusproblem, da ;) Koselig å få meldinger, men hvorfor må de fine bo så langt unna? :bond:

Skrevet

Bor mange fine rett rundt hjørnet og, men vedder på at de sender meldinger til folk i Bodø, Stockholm og Sao Paolo.

• Liker 1
Skrevet

Bor mange fine rett rundt hjørnet og, men vedder på at de sender meldinger til folk i Bodø, Stockholm og Sao Paolo.

:ler:

Det er jo derfor dette skjer! At jeg ikke tenkte på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...