Gå til innhold

Er det "ut" me spisse sko nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er fortsatt mye spisse sko på mote, men nå finnes det også runde og mer firkantede tupper.

Man kan velge og vrake i alle slags tupper :)

Skrevet

takk gudene for det! jeg stresset som en gris i fjor vinter, og endte opp med noen badass boots fra eurosko som gjorde føttene mine store. Men bedre med store og runde enn små og spisse hehehe.. skulle ønske iallfall det var større utvalg...

Skrevet

Eg las i et jenteblad at det var ut med spisse sko og in med runde tuppar... Men i samme blad hadde dei avbilda spissesko under motesidene, so...

Drit og dra!!

Eg har investert i to par spisse sko. Har gått med det eine 3 gangar og det andre 0 gangar..

Pleeeease, ikkje gjer det "ut" før eg i alle fall har fått gått med dei 5 gangar!! :kul:

Neeeei, eg er faktisk ikkje moteslave..

Skrevet

Jeg er ikke spesielt opptatt av mote selv, men i følge en venninne av meg som er det så er spisse sko ut. Men hvis man er som meg så kjøper man de skoene man liker. :sjarmor:

Skrevet

Det spørs vel sikket litt på hvem artiklene er myntet på. For de helt unge og trendy er det nok mer runde, nesten som bestemødrene våre brukte i stilen.

Det er likevel myyye spisse sko fortsatt, og det kommer endel til sommeren også.

Uansett er de iall fall trukket ut ganske mye på lengden, så mange er lange, men ikke alle er like spisse ytterswt i tuppen. Noen har litt mer firkanet tupp, men mange er kjempespisse også.

Det kommer mer og mer runde tupper, men som sagt, også endel firkantede.

Skrevet

Kjøper man ikke sko man liker da?? Så enkel er jeg... :tunge1:

Skrevet

Det gjør nok de fleste (forhåpentligvis :))

Jeg har både spisse, runde og firkantede sko, liker jeg skoen spiller det liten rolle hvordan tuppen er.

Skrevet

Alle gutte-vennene mine er kjempeglade for at spisse sko er på vei ut. De synes det er ufattelig stygt med "heksesko" som de kaller det..... :wink:

Er personlig også mer begeistret for rund tupp:)

Skrevet

Ja! Endelig. Har aldri likt spisse sko...får jo føttene til å se enorme ut!

Har litt dårlig samvittighet nå..kjøpte støvletter fra Buffalo til 1600 kroner :oops: Med rund tupp :)

Skrevet
Bare lurer?  :oops:  

hilsen uvitende

Det skal visst være det.

Men jeg har da fortsatt spissesko som jeg bruker jeg :)

Dessuten ser jeg det overalt i butikkene.

Gjest Sukkerert
Skrevet

De spisse støvlettene har vært i butikkene i over tre år nå. Nå har det så vidt begynt å komme støvletter med rund tå. Jeg tror at de spisse er på vei ut, og at de med rund tå kommer for fullt neste høst.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hva det er med de sylspissetuppene jeg, mote eller ikke. Det går ann å tenke selv..

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg har aldri skjønt hva det er med de sylspissetuppene jeg' date=' mote eller ikke. Det går ann å tenke selv..[/quote']

Jeg har heller aldri likt de spisse støvlettene noe særlig, men butikkene svømmer jo over av dem. Har ikke sett støvletter med rund tå og stiletthæler før nå i det siste. Og de er fiiiine.

Skrevet

Liker heller ikke spisse sko. Gleder meg til det er mer firkantede igjen jeg, det liker jeg :) har jo ikkefått kjøpt meg sko på tre år jeg pga moten. Rart at de ikke har utvalg på alle slags modeller hele tiden egentlig. :roll:

Skrevet

Enig med dere! Bruker skostr. 41 jeg da, så føttene blir jo eeeeeeenorme med så spisse sko.

Skrevet

Jeg har små føtter så jeg skulle ønske spisse tupper holdt seg litt til på moten...

Ser jo knapt skoene mine hvis jeg går i sko med rund/firkantet tupp... :ler:

Skrevet

Jeg har små føtter, men liker ikke spisse tupper. for litt siden syns jeg ikke at jeg kunne finne annet enn spisse tupper i skobutikken :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er selv nettopp kommet hjem fra London, der er det fortsatt masse spisse tupper å se - både i butikkene og på folks føtter.

Ser ut som om det er mest runde tupper på sko (men også masse med spisse tupper), mens støvletter fortsatt har spisse tupper.

Skrevet

Det er nå flere år siden rund tupp begynte å dukke opp i de utenlandske motebladene. Riktignok side om side med de lange spisse. Jeg har ventet og ventet og trålet butikker og tenkt at nå MÅ da selv Norge følge etter snart.

ENDELIG. Ett par rundtupp stilett innkjøpt for noen uker siden.

En ting er å tenke selv og følge egen smak, men det skal søren ikke være lett å få tak i det man liker!

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...