Gå til innhold

Takkekort, er det rart å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...starte med å takke for at de var med å gjøre dagen våres til en flott dag?

For så å takke for gave til slutt?

Anonymous poster hash: f418b...c17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres koselig ut. :)

Vil bare legge til at jeg også ville takket for hver enkelt gave, altså ikke bare "takk for gaven", men istede eks "takk for den flotte vasen vi fikk av dere". 

Skrevet

Høres koselig ut. :)

Vil bare legge til at jeg også ville takket for hver enkelt gave, altså ikke bare "takk for gaven", men istede eks "takk for den flotte vasen vi fikk av dere".

Har tenkt å skrive personlig takkekort til hver enkelt, så denne er allerde planlagt :-)

Når man leser rundt på nett så takkes det alltid for gave først. For oss var det viktigste hvem som delte dagen med oss, og da føler jeg det naturlig å takke for det først. Men ble usikker på om det blir helt rart :-)

Skrevet

...starte med å takke for at de var med å gjøre dagen våres til en flott dag?

For så å takke for gave til slutt?

Nei. Det gjorde vi. Det var jo det vi satte mest pris på, at de ville feire dagen med oss. (Satte selvfølgelig pris på gavene også.)

Skrevet

Har tenkt å skrive personlig takkekort til hver enkelt, så denne er allerde planlagt :-)

Når man leser rundt på nett så takkes det alltid for gave først. For oss var det viktigste hvem som delte dagen med oss, og da føler jeg det naturlig å takke for det først. Men ble usikker på om det blir helt rart :-)

Synes det høres koselig ut jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...