Gå til innhold

Kan man få internett/tv når man ha inkasso?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre to inkassosaker som har blitt betalingsanmerkninger. Jeg driver å betaler ned disse nå.

Kan jeg få internett og tv kanaler? Er det noen sted det går? Eller må jeg kanskje vente til det er betalt ned :/

Anonymous poster hash: 8feb0...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt ymse. Noen går med på at du betaler på forskudd, det vil si, du får regningen for oktober nå i september, i stedet for å få regningen for september i oktober. Noen er veldig nøye på det og svarer bare NEI!. Noen bryr seg ikke for de er sikret likevel (banzai f.eks.).

TV er det nok litt verre med. Men har du internett har du TV gjennom nettet likevel. Billigere er det også enn å ha det hver for seg.

Anonymous poster hash: e0a4f...4a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved betalingsanmerkning er det få som lar deg inngå nye avtaler og abonementer, men du får stå på de du allerede har. TV'en din er det ingen som tar før namsmannen kommer hjem til deg for å hente ut verdisaker.

Anonymous poster hash: 4bd72...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller spart pengene på tv, nrk lisens og abonnoment. Har selv ikke tv og bruker heller gratisappene tv3 og nrk. Man kan også se de på internett om man ikke har nettbrett. Ikke akkurat det du spurte om men siden du også har to betalingsannmerkninger så er det kanskje risky. 

Anonymous poster hash: 9692b...edd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bestille mobilt bredbånd, f.eks. fra Chess. Bare obs på at det er en grense på forbruk, så du må betale for ekstra pakker når du går utover det. Hvilket til slutt kan ende opp med å koste et par tusen per måned. 

Anonymous poster hash: d0fe9...e73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...