AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Jeg bruker id bare minerals sin mineralfoundation. Syns det er helt greit, men sliter med store porer på sidene av nesen og utover kinnet og får også mye hudormer. Har vel acne prone hud. Blir fort blank. Nå har jeg lest et par artikler at alt pudder, også mineralfoundation, ikke er bra når man har store porer for det fremhever porene. Noen som vet om en flytende foundation som ikke gir kviser og som er bra for å skjule store porer? Takker for alle tips. Anonymous poster hash: 7886d...c92
Saltsild Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Jeg tror at jeg ville investert i "underlaget" som jeg kaller det. Primer. Bruker du det nå? Jeg har god erfaring med Gosh sin eller Benefit sin. Hudpleie kan også hjelpe veldig masse, men porer er en veldig naturlig greie. Jeg har de selv, og det er irriterende men enkle ting kan hjelpe
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Jeg tror at jeg ville investert i "underlaget" som jeg kaller det. Primer. Bruker du det nå? Jeg har god erfaring med Gosh sin eller Benefit sin. Hudpleie kan også hjelpe veldig masse, men porer er en veldig naturlig greie. Jeg har de selv, og det er irriterende men enkle ting kan hjelpe Takk for tips! Jeg har mange forskjellige primere, men jeg føler at alle ender opp med å gi meg kviser etter å ha brukt de en stund.. Det samme når det gjelder flytende foundation. Og foundation i pudderform også, men i mindre grad. Jeg har altså derfor holdt meg til foundation i pudderform pga dette. Men så var det det jeg leste om at man ikke burde bruke noe i pudderform når man har store porer. Anonymous poster hash: 7886d...c92
stjernefrukt Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Jeg har samme problem, og synes det som har fungert best er den vannbaserte primeren fra sensai, og så future lx solution foundation fra shiseido. Den er flytende, men legger seg fint på huden synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg har en veldig fett hud (hele ansiktet) og store, synlige porer, pluss masse misfarging. Jeg har nylig begynt å bruke Vichy sin serie Dermablend (foundation + setting powder) og er kjempefornøyd! Før brukte jeg mineralpudder fra Everyday Minerals, er helt greit med ikke nok for min hud. Anonymous poster hash: aed45...ccd
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Jeg har samme problem, og synes det som har fungert best er den vannbaserte primeren fra sensai, og så future lx solution foundation fra shiseido. Den er flytende, men legger seg fint på huden synes jeg. Den vannbaserte primeren fra Kanebo Sensai har jeg faktisk. Har også den andre som visstnok skulle være så mye bedre. Problemet er bare at jeg føler at jeg får en del kviser både av primere og flytende foundationer. Og hudormer. Får det uansett da, men mer når jeg bruker primere og flytende foundationer.. Så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre TS Anonymous poster hash: 7886d...c92
mereo Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Den vannbaserte primeren fra Kanebo Sensai har jeg faktisk. Har også den andre som visstnok skulle være så mye bedre. Problemet er bare at jeg føler at jeg får en del kviser både av primere og flytende foundationer. Og hudormer. Får det uansett da, men mer når jeg bruker primere og flytende foundationer.. Så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre TS Anonymous poster hash: 7886d...c92 Hva slags produkter bruker du utover det kan også ha noe å si. Det kan også være at huden din reagerer på sminke produktene du bruker.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Hold deg til mineralserie fremdeles da siden det virker som du tåler det bedre, bare i flytende form? Glo minerals har både primer og flytende foundation og er en mineralserie akuratt som id.Anonymous poster hash: 3b80d...893
Gjest Bettys Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Kan det være at du reagerer på dimethicone? (Silikonolje) Dette er det spesielt mye av i primere og også endel flytende foundation. Jeg reagerer på dimethicone med å få kviser. Problemet er å finne produkter uten, det er ikke så lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå