Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Jo, jeg leste the sims tråden her, og fikk plutselig kjempedilla på å spille mitt igjen. Nå har jeg alle packsene unntatt making magic og superstar, og da sier det seg selv at jeg har originalen også. Men den er helt borte, jeg snudde huset opp ned, og ingen sims her, kun alle de andre Så hva gjør jeg da... Jeg lastet det ned fra kazaa og det funket utmerket på min data. Men en ting jeg kan huske fra å installere de andre spillene, var at jeg trengte the sims cd-en for å fullføre installasjonen... Da kom jeg til poenget; Kan jeg brenne ut the sims her og bruke det som cd? Eller er det helt umulig? Jeg skjønner ingentingen, data er ikke min sterkeste side. Håper på raske svar, jeg vil spille unleashed Søte fluffy som alltid driter i hagen min hihi
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Vil tro du trenger sikkerhetskode, og den har du jo ikke ersom du laster ned fra nettet... Kan du ikke brenne CD-en av noen? Tror den samme sikkerhetskoden funker da...
~sikka~ Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Slettet. Du kan ikke poste innlegg med innhold som strider mot norsk lov. Reglene Druscilla - Moderator
jordbær Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Slettet. Du kan ikke poste innlegg med innhold som strider mot norsk lov. Reglene Druscilla - Moderator
Gjest Madden Skrevet 9. oktober 2004 #5 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg hadde kanskje kjøpt en ny startpakke jeg da, eller lånt en av en venn!?
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Drit i sims 1, nå har jeg fått nummer 2 :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå