AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Gjør man det rundt selve hofte knokene eller litt lengre ned hvor du er bredest? jeg skal måle fettprosenten min og da må jeg fylle ut hofter osv, jeg fikk 72 rundt hoftene da, er dette normalt?`lurer på om det er feil.. Anonymous poster hash: a3aa4...143
Fashionistaen Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Hofter pleier jo å være der man er bredest, altså ca. på midten av rumpa Ifølge HM sin str-guide tilsvarer et hoftemål på 84 cm str. 32 og 72 cm er livvidden til str. 38. Synes med andre ord det høres ut som om du har målt deg lenger opp enn det du skal
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Hofter pleier jo å være der man er bredest, altså ca. på midten av rumpa Ifølge HM sin str-guide tilsvarer et hoftemål på 84 cm str. 32 og 72 cm er livvidden til str. 38. Synes med andre ord det høres ut som om du har målt deg lenger opp enn det du skal TS: Jeg målte ikke ved rompa, men rett rundt selve hofte beina, de som stikker ut. Men da forstår jeg at jeg har målt helt feil Anonymous poster hash: a3aa4...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå