Gå til innhold

Dumt å si jeg er lei meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt med en date nå. Jeg som gjorde det slutt, fordi jeg merket at han ikke var helt der jeg var. Så bare dumt å fortsette.

Men er det dumt å si til han at jeg synes det er kjipt? Jeg får han aldri tilbake, men jeg vil at vi skal være venner etter hvert.

Anonymous poster hash: 94060...436
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urealistisk med vennskap når dere har et romantisk/seksuelt utgangspunkt - og ignorer "suksesshistoriene" der folk hevder de er venn med eksen. 

Det er lettere for å begge å gå videre om du kutter all kontakt. Begynner du å snakke om hva du tenker åpner du for videre dialog.

Anonymous poster hash: eae3e...1d1
  • Liker 3
Skrevet

Hvis dere har felles venner/sjanse for å være på samme sted i fremtiden så ville jeg absolutt fått en så god og vennlig avslutning som mulig. 

Ellers nei. Du kan selvfølgelig skrive en melding der du forklarer at du syns det er kjipt, men at det nok er til det beste for dere begge (eller noe sånt). Men ikke oppretthold en kontakt, det kommer ikke noe godt ut av det. Hadde det vært meg hadde jeg lett hatt sex med han i fylla eller noe, og sikkert ødelagt for andre potensielle dates.

Anonymous poster hash: ab3af...97d
Gjest Blomsterert
Skrevet

Ble slutt med en date nå. Jeg som gjorde det slutt, fordi jeg merket at han ikke var helt der jeg var. Så bare dumt å fortsette.

Men er det dumt å si til han at jeg synes det er kjipt? Jeg får han aldri tilbake, men jeg vil at vi skal være venner etter hvert.

Anonymous poster hash: 94060...436

Hvorfor vil du ha han som venn?

Skrevet

Hvis dere har felles venner/sjanse for å være på samme sted i fremtiden så ville jeg absolutt fått en så god og vennlig avslutning som mulig.

Ellers nei. Du kan selvfølgelig skrive en melding der du forklarer at du syns det er kjipt, men at det nok er til det beste for dere begge (eller noe sånt). Men ikke oppretthold en kontakt, det kommer ikke noe godt ut av det. Hadde det vært meg hadde jeg lett hatt sex med han i fylla eller noe, og sikkert ødelagt for andre potensielle dates.

Anonymous poster hash: ab3af...97d

Akkurat dette gjorde jeg, jeg gjorde det "slutt" med en date, men angret meg og nå er han bootycallen min isteden......... Så nå er det ihvertfall ikke noe mer sjangser der igår.

Anonymous poster hash: 3a67a...3dd

Skrevet

Hvis du vil ha han som venn i fremtiden vil det beste for vennskapet deres være om du er åpen og ærlig så det kan bli lettere å starte på nytt som venner siden.

Hvis du ikke er interessert i noe mer kontakt er det det samme hva du foretar deg.

Anonymous poster hash: d11b1...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...