Gå til innhold

Nettdating:Kan jeg skrive dette i profilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg ikke ønsker kontakt med menn som har barn?

Vil jeg fremstå som kald og bitchy hvis jeg skriver dette?

Jeg er kvinne,i 30-årene og har ingen barn.

Har laget profil både på Sukker og Møteplassen og naturlig nok er det mange menn i 30-4 0åra med barn der.

Ønsker min egen familie uten dine/mine/våre barn problematikken hvis jeg skal ha barn.Hvis jeg bestemmer meg for at jeg ikke vil ha barn vil jeg også synes det er mye enklere med en mann som også uten barn.

Anonymous poster hash: 36782...724
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener det slik, så skriver du det slik. Ærlighet varer lengst. Helt ok å skrive det sånn.

Anonymous poster hash: ed372...689
  • Liker 6
Skrevet

Ja, det kan du bare skrive. Enkelt og greit; "er interessert i menn uten barn".

Anonymous poster hash: 778bf...7d7
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er rasistisk  :opplyser:

Anonymous poster hash: 889a4...5eb
  • Liker 1
Skrevet

Selvsagt kan du det! Jeg skrev det i min profil og han jeg endte opp sammen med hadde skrevet det samme i sin profil. :)

På mange slike sider går det jo å krysse av på at man ikke ønsker kontakt med personer som har barn, så de blir silt ut.

Anonymous poster hash: c0a42...2a3

Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet (endret)

At jeg ikke ønsker kontakt med menn som har barn?Vil jeg fremstå som kald og bitchy hvis jeg skriver dette? Jeg er kvinne,i 30-årene og har ingen barn. Har laget profil både på Sukker og Møteplassen og naturlig nok er det mange menn i 30-4 0åra med barn der. Ønsker min egen familie uten dine/mine/våre barn problematikken hvis jeg skal ha barn.Hvis jeg bestemmer meg for at jeg ikke vil ha barn vil jeg også synes det er mye enklere med en mann som også uten barn. Anonymous poster hash: 36782...724

Jeg er i samme livssituasjon som deg og har samme preferanser som deg på dette feltet, bortsett fra at jeg ikke vil ha egne.

Hvis du begrunner hvorfor, slik som her, så synes jeg det er veldig greit at du gjør dette :-).

Endret av Svampebobb1
Skrevet

Er det greit å skrive at man ikke ønsker kontakt med feite kvinnfolk? 

Anonymous poster hash: 8b101...0fb
  • Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er helt greit å være litt kynisk når du er på flørtern. Sagt på en annen måte, det er greit å vite hva du vil ha og ikke, og ikke inngå kompromisser med deg selv. Så være åpen, og jakt ned en som virkelig er bra for deg. 

Skrevet

På sukker ihvertfall kan du krysse av for at du ikke vil treffe aleneforeldre!

Jeg har det, men jeg ser jo det at folk ikke leser profiler før de skriver til folk.

Anonymous poster hash: abb01...28f

Skrevet

Er det greit å skrive at man ikke ønsker kontakt med feite kvinnfolk?  Anonymous poster hash: 8b101...0fb

ja det burde du skrive om det er preferansen din

Anonymous poster hash: 201b3...855

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg skrev dette da jeg datet, men mange valgte å ignorere det.

Skrevet

Er det greit å skrive at man ikke ønsker kontakt med feite kvinnfolk? 

Anonymous poster hash: 8b101...0fb

Selvsagt, men da mister du nok muligheten for kontakt med mange slanke kvinner også. 

Anonymous poster hash: 2af4b...faa

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er alenemor og synes det forenkler datingen. Jeg vil helst slippe at menn med det kravet tar kontakt med meg, og jeg tar heller ikke kontakt med de :)

Det med "feite kvinner" bør omformuleres til en bedre variant. "Foretrekker slanke kvinner" er bedre. (Jeg er slank men ville ikke tatt kontakt med en mann som brukte betegnelsen "feite kvinner", jeg synes det høres fiendtlig og stygt ut.)

Hva med røyk? Eller langtidsarbeidsledige? Er det innafor?

Anonymous poster hash: 76815...d26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...