Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt Pepperoni Calabra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ca et år siden spiste jeg den beste pizzaen jeg noen gang har spist, på Peppes av alle steder!

Det var en Freestyle California, med en kjempegod pepperonipølse som var kuttet i tjukkere biter og var helt annerledes enn de vanlige slappe pølsene. Resten av smaken på pizzaen var bare så god også. Men når jeg sjekker menyen nå på Peppes ser det ut som at den pizzaen er trukket fra menyen. Men fant en gammel meny og dette er det som er på

Krydret og smakfull pepperoni calabra, hissig jalapeño, semitørket tomat og purre. Vi anbefaler at pizzaen nytes med Peppes originale rømmedressing.

Og denne har jeg tenkt å lage selv!

Har altså prøvd å finne Pepperoni Calabra, men jeg finner det ikke noe sted. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det?

Anonymous poster hash: 2d36d...c4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se etter salsiccia calabrese :)

Anonymous poster hash: 2104e...06e

Er det det samme? :)

Anonymous poster hash: 2d36d...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske det var det som sto på pakkene. Vet ikke om de har byttet i ettertid :)

Anonymous poster hash: 2104e...06e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se etter Salsiccia Calabra. 

Importøren Oluf Lorentzen har den, og da finner du den nok i velassorterte matbutikker. 

PS: Selv om også importøren kaller den for "pepperoni"; husk at det ikke finnes noe som heter "pepperoni"-salami i Italia. Navnet "pepperoni" er et amerikansk påfunn. 

Anonymous poster hash: 546e0...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter Salsiccia Calabra. 

Importøren Oluf Lorentzen har den, og da finner du den nok i velassorterte matbutikker. 

PS: Selv om også importøren kaller den for "pepperoni"; husk at det ikke finnes noe som heter "pepperoni"-salami i Italia. Navnet "pepperoni" er et amerikansk påfunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...