AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Del Skrevet 12. september 2015 For ca et år siden spiste jeg den beste pizzaen jeg noen gang har spist, på Peppes av alle steder! Det var en Freestyle California, med en kjempegod pepperonipølse som var kuttet i tjukkere biter og var helt annerledes enn de vanlige slappe pølsene. Resten av smaken på pizzaen var bare så god også. Men når jeg sjekker menyen nå på Peppes ser det ut som at den pizzaen er trukket fra menyen. Men fant en gammel meny og dette er det som er på Krydret og smakfull pepperoni calabra, hissig jalapeño, semitørket tomat og purre. Vi anbefaler at pizzaen nytes med Peppes originale rømmedressing. Og denne har jeg tenkt å lage selv! Har altså prøvd å finne Pepperoni Calabra, men jeg finner det ikke noe sted. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det? Anonymous poster hash: 2d36d...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #2 Del Skrevet 12. september 2015 Se etter salsiccia calabrese Anonymous poster hash: 2104e...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Del Skrevet 12. september 2015 Se etter salsiccia calabrese Anonymous poster hash: 2104e...06e Er det det samme? Anonymous poster hash: 2d36d...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg mener å huske det var det som sto på pakkene. Vet ikke om de har byttet i ettertid Anonymous poster hash: 2104e...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. september 2015 #5 Del Skrevet 12. september 2015 Det finnes noe som heter n'duja fra Calabria. En ekstra smakfull og helt spesiell pølse. Den passer ekstremt godt på pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. september 2015 #6 Del Skrevet 13. september 2015 Bor du i Oslo? Se på Jacobs på Majorstuen, de hadde det for noen år siden i ferskvareavdeligen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #7 Del Skrevet 13. september 2015 Se etter Salsiccia Calabra. Importøren Oluf Lorentzen har den, og da finner du den nok i velassorterte matbutikker. PS: Selv om også importøren kaller den for "pepperoni"; husk at det ikke finnes noe som heter "pepperoni"-salami i Italia. Navnet "pepperoni" er et amerikansk påfunn. Anonymous poster hash: 546e0...c72 Anonymous poster hash: 546e0...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #8 Del Skrevet 13. september 2015 Se etter Salsiccia Calabra. Importøren Oluf Lorentzen har den, og da finner du den nok i velassorterte matbutikker. PS: Selv om også importøren kaller den for "pepperoni"; husk at det ikke finnes noe som heter "pepperoni"-salami i Italia. Navnet "pepperoni" er et amerikansk påfunn. Anonymous poster hash: 546e0...c72 Anonymous poster hash: 546e0...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå