Gå til innhold

Kan man fullfaste i 5:2 dietten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er dette jeg lurer på. Jeg har gått på denne dietten enn stund, og jeg kunne godt klart å spist ingen ting eller et par hundre kalorier. Det gjør ikke meg noe, og jeg går fortere ned. Spørsmålet er da om kroppen fortsattt ikke bryter på musklene sånn som når du spiser rett under 5000, er det noen som fullfaster, erfaringer? 

Anonymous poster hash: 82cc6...db0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er dette jeg lurer på. Jeg har gått på denne dietten enn stund, og jeg kunne godt klart å spist ingen ting eller et par hundre kalorier. Det gjør ikke meg noe, og jeg går fortere ned. Spørsmålet er da om kroppen fortsattt ikke bryter på musklene sånn som når du spiser rett under 5000, er det noen som fullfaster, erfaringer? 

ts: er dette forumet dødt? 

Skrevet

ts: er dette forumet dødt? 

Dette er jeg ikke sikker på. Er der noen andre som vet? Jeg går også på 5:2 dietten, men jeg holder meg til 500 kalorier regelen. :)

Gjest baremeg89
Skrevet

Dette er jeg ikke sikker på. Er der noen andre som vet? Jeg går også på 5:2 dietten, men jeg holder meg til 500 kalorier regelen. :)

Sikkert lurt å spørre seg selv ja ;) 🙊

Skrevet

Sikkert lurt å spørre seg selv ja ;) 🙊

Hahahaha! Elsker når folk ikke skjønner at de har ab kode!

Anonymous poster hash: 4c316...2bf

Skrevet

Hahahaha! Elsker når folk ikke skjønner at de har ab kode!

Anonymous poster hash: 4c316...2bf

kan noen svare meg på det jeg spørr om?

Skrevet

Det du spør om er ikke noe vi vet per i dag. Vi vet ikke 100% hvordan kroppen fungerer, så på noen områder må vi gjette. Kan hende jeg tar feil da, kanskje noen har vitenskaplige studier de kan presentere i forhold til dette.

Personlig kjenner jeg etter på kroppen min. Men problemet er at de fleste personer ikke har denne evnen, fordi de har stappet kroppen full av mat hele livet. Folk flest kjenner ikke sin egen kropp godt nok til å vurdere hva som er bra for dem. Jeg merker forskjell på når kroppen min vil ha mat fordi den har lite energi kontra at jeg bare er søtsugen :vetikke:

Anonymous poster hash: 4cdf2...217
  • Liker 1
Skrevet

HALLLO!!!!!!!! :veslejenta:  :veslejenta:  :veslejenta:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...