Gå til innhold

Prøver å bli gravid, kan forkjølelse påvirke sjansen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

El er rett rundt hjørnet og har blitt kraftig forkjølet. Må ta nesespray mange ganger om dagen og knasker paracet for å komme meg gjennom dagen.

Føler liksom at kroppen er opptatt med å kvitte seg med sykdommen at den ikke klarer å bli gravid, hvis du skjønner 😉🙊🙈 Har vært forkjølet en pp første gang vi prøvde og da gikk det ikke den pp.

Noen som vet om det kan påvirke negativt? Eller noen her som har blitt gravid mens de var kjempeforkjølet?😊

Anonymous poster hash: bfe2d...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at en vanlig forkjølelse hadde køddet med kroppens hormoner. Men jeg hadde la var å ta Paracet. Det kan vare skadelig for lever. Drikk heller apelsin- eller eplejuice og kjøp vitamin c tabletter på Apotek.

Anonymous poster hash: 771b9...615
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at en vanlig forkjølelse hadde køddet med kroppens hormoner. Men jeg hadde la var å ta Paracet. Det kan vare skadelig for lever. Drikk heller apelsin- eller eplejuice og kjøp vitamin c tabletter på Apotek.

Skal prøve å unngå det men må kanskje ty til en i kveld for å få sove😴😥

Håper du har rett ang hormoner og forkjølelse 😊👍

Skrevet

Ibux er også fy-fy, i hvert fall under gravditet har jeg hørt. 

Anonymous poster hash: 1e2a7...b40
Skrevet

Juice og vitamin c har vart min reddere i nøden hver gang jeg har vart syke. Kjøp vitamin c tabletter med høy mg.

Prøv å slapp av bare. Vi prøvde i 9 måneder før vi fikk det til og nå venter vi tvillinger! Vi var nære på å gi opp men så kom det plutselig to strekker på stikken.

Skrevet

Kan ikke tenke meg at det har noen innvirkning på å bli gravid. Heller om du orker å ha sex? Paracet kan du fint ta nå og er det eneste som er godkjent under svangerskap egentlig, selv om det er noe forskning på at det ikke er så bra heller, men hva er egentlig bra av medisiner under svangerskap? Man må se nytten vs faren. Og Paracet blir sett på som relativt ufarlig. Det er ikke farlig for leveren om du ikke tar store mengder, hold deg til pakningsvedlegget og du er safe.

C vitamin har ingen merkbar effekt mot forkjølelse i følge nyere forskning. Men det skader jo ikke.

God bedring og lykke til med prøvingen!

Anonymous poster hash: 7c6bb...96f
Skrevet

Jeg har akkurat fått positiv test, og jeg var skikkelig forkjøla rett etter EL, sånn at jeg som bruker paracet eller nesepray ved forkjølet kanskje hvert fjerde år måtte bruke det nå.

Anonymous poster hash: 901a6...506

Skrevet

Jeg har akkurat fått positiv test, og jeg var skikkelig forkjøla rett etter EL, sånn at jeg som bruker paracet eller nesepray ved forkjølet kanskje hvert fjerde år måtte bruke det nå.

Anonymous poster hash: 901a6...506

Aha!😀😀 først, Gratulerer med positiv test!😊👍👍

Godt å høre at det funker selv om man er skikkelig forkjøla!😊👍👌

Skrevet

Nesespray skal visst øke sjansen.

Anonymous poster hash: 403f5...f4a
Skrevet

Sist gang jeg ble gravid fikk jeg omgangssyke dagen etter overstått eggløsning. Gravid ble jeg likevel.

Skrevet

Sist gang jeg ble gravid fikk jeg omgangssyke dagen etter overstått eggløsning. Gravid ble jeg likevel.

Kjekt å høre at det går an selv om man er aldri så syk 😉☺👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...