AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Vurderer å gjøre det slutt fordi det ene stebarnet takler jeg ikke være sammen med. Noen som har gjort det? Anonymous poster hash: 39392...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Jepp, funket ikke med de drittungene hans. De hadde en helt annen oppdragelse en jeg ga mine. I tillegg fikk jeg høre at jeg ikke var moren deres og at de kunne gjøre hva de ville. Men det var likemye det at jeg ikke ønsket å dele livet mitt med en mann som ikke tok tak i slike drittunger og strammet dem opp. Argumentet han brukte var at moren formet dem, og han ville ikke bruke sitt samvær på å irettesette dem. Jeg forsøkte i starten å være en god stemor, tok dem med på gøye ting. Stilte opp på forestillinger, kamper og som barnevakt når pappaen skulle noe. Men etter 5 år ga jeg opp. Anonymous poster hash: d38a1...535 18
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Jepp, funket ikke med de drittungene hans. De hadde en helt annen oppdragelse en jeg ga mine. I tillegg fikk jeg høre at jeg ikke var moren deres og at de kunne gjøre hva de ville. Men det var likemye det at jeg ikke ønsket å dele livet mitt med en mann som ikke tok tak i slike drittunger og strammet dem opp. Argumentet han brukte var at moren formet dem, og han ville ikke bruke sitt samvær på å irettesette dem. Jeg forsøkte i starten å være en god stemor, tok dem med på gøye ting. Stilte opp på forestillinger, kamper og som barnevakt når pappaen skulle noe. Men etter 5 år ga jeg opp.Anonymous poster hash: d38a1...535 Godt å høre det er flere! Har ikke bodd sammen med han i mer enn 1 år, men det er til tider helt uutholdelig. Gleder meg til de drar og gruer meg til de kommer. Det er oj så synd, fordi jeg elsker mannen mer enn alt annet. Har aldri funnet en like bra match, og en som jeg tenner like mye på og som i tillegg føler det samme for meg. Det er det som gjør det så vanskelig. Jeg får også høre den der typiske "du er ikke mammaen min!!"-regla. Omtrent daglig. Holder på å sprekke av sinne enkelte dager. TSAnonymous poster hash: 39392...2b9 2
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Ja. En fyr jeg holdt på med og som jeg var iferd med å bli opp etter ørene forelsket i hadde fem barn med tre kvinner. Jeg satte meg ned og tenkte igjennom det og fant ut av at det der gadd jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Ja. Det var ikke KUN pga datteren, men mange ganger var det hun som var hovedproblemet. Jeg var 22 og han 26 med to jenter på 5 og 2. Minste var helt ok, men eldste? Skikkelig drittunge og prinsesse. Her snakker vi null oppdragelse og gjorde som hun ville. Hun gjorde ofte rampestreker. Som å kaste sminken min i do, Bruke opp kremene mine, gå i klesskapet og ta på seg klærne mine. Greit nok, men ikke noe greit når hun griser og tegner med penn/tusj på klær mine, tar penger fra lommeboken min osv. Ikke gjorde eksen noen ting. Bare lot henne holde på. Til slutt fikk jeg nok! Dette er nå 4 år siden og hun er visst like ille. Vi har noen felles venner. Grøss! Anonymous poster hash: 19976...8ce 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Ja dessverre. Ikke pga selve barnet, men pga alt rundt barnet, som var vanskelig å forholde seg til. Vondt Anonymous poster hash: 2bf02...a26 1
Maleficenta Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Vurderer å gjøre det slutt fordi det ene stebarnet takler jeg ikke være sammen med. Noen som har gjort det? Anonymous poster hash: 39392...2b9 Sikkert greit. Blir man ssmmen med en med barn må man ta hele pakken. Og da er et godt forhold med barna veldig viktig 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Ja. Det var ikke KUN pga datteren, men mange ganger var det hun som var hovedproblemet. Jeg var 22 og han 26 med to jenter på 5 og 2. Minste var helt ok, men eldste? Skikkelig drittunge og prinsesse. Her snakker vi null oppdragelse og gjorde som hun ville. Hun gjorde ofte rampestreker. Som å kaste sminken min i do, Bruke opp kremene mine, gå i klesskapet og ta på seg klærne mine. Greit nok, men ikke noe greit når hun griser og tegner med penn/tusj på klær mine, tar penger fra lommeboken min osv. Ikke gjorde eksen noen ting. Bare lot henne holde på. Til slutt fikk jeg nok! Dette er nå 4 år siden og hun er visst like ille. Vi har noen felles venner. Grøss!Anonymous poster hash: 19976...8ce For en drittunge! Blir sikkert kjekt for foreldrene når hun kommer i tenårene. Anonymous poster hash: 79ca7...e58 11
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 For en drittunge! Blir sikkert kjekt for foreldrene når hun kommer i tenårene. Anonymous poster hash: 79ca7...e58 Huff ja. Sånn går det når man kjører fri oppdragelse. Ikke får jeg vondt av eksen og mora. Det er de sin egen feil. Det er ingen som vil gå sammen med henne på skolen. Det er jammen meg ikke rart slik som hun oppfører seg. Anonymous poster hash: 19976...8ce 3
SiMa Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Godt å høre det er flere! Har ikke bodd sammen med han i mer enn 1 år, men det er til tider helt uutholdelig. Gleder meg til de drar og gruer meg til de kommer. Det er oj så synd, fordi jeg elsker mannen mer enn alt annet. Har aldri funnet en like bra match, og en som jeg tenner like mye på og som i tillegg føler det samme for meg. Det er det som gjør det så vanskelig. Jeg får også høre den der typiske "du er ikke mammaen min!!"-regla. Omtrent daglig. Holder på å sprekke av sinne enkelte dager. TSAnonymous poster hash: 39392...2b9 Kunne et alternativ vært at dere er kjærester uten å bo sammen? Synes det er synd hvis du må gi slipp på drømmemannen "bare" på grunn av barna hans. Snakk sammen, prøv å finne en løsning. (Selv om jeg har forståelse for at forholdet til stebarn kan bli så vanskelig at forholdet mellom de voksne ikke fungerer, synes jeg det er veldig trist når to som er "skapt for hverandre" ikke kan være sammen.) 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Jeg gjorde slutt en gang for barna sin skyld. Typen hadde to barn ca 4 og 6 år. Barna likte meg og det likte ikke barnemoren. Hun nekta han samvær med barne pga meg. Eg sa det var ikke riktig at han skulle velge mellom meg eller barna så jeg gjorde det slutt. Dere som klager på 5 åring som er vanskelig. Tenk hvordan barnet har det når nye mennesker kommer inn i livet sitt. Ikke barnet sin feil at de tilter. Unger i den alderen har vanskelig for og utrykke hva de føler derfor kan sinne og raseri komme pga det. Så at dere kaller de drittunger osv er meg ubegripelig. Det er de voksne som må ta grep og finne ut hvordan snakke med barna om nye personer som kommer inn i livet. Anonymous poster hash: 1036c...a27 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Nei det har jeg ikke, men tror nok ikke jeg hadde gått inn i et forhold med en med barn en gang til. Det er mye arbeid og man blir veldig emosjonelt involvert. Har bare gode erfaringer med barnet men det er likevel ganske tøft å være steforelder.Anonymous poster hash: 6d435...307
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 At folk får seg faktisk til å SKRIVE drittunger gjør meg sjokkert.. Hva dere TENKER bryr jeg meg fint lite om, men hvordan dere skriver er forkastelig.. Og dere kaller dere voksne ? Godt barna faktisk slapp å ha dere videre i livet. Det er en grunn for at barna er sånn, og kanskje dere faktisk var årsaken til at barna oppførte seg sånn mot dere.. ? Og rykter er rykter, man skal ikke tro alt man hører selv om man har FELLES bekjente/venner.. Litt av en gjeng her inne på KG! Anonymous poster hash: ec564...533 7
Gjest Mythic Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 At folk får seg faktisk til å SKRIVE drittunger gjør meg sjokkert.. Hva dere TENKER bryr jeg meg fint lite om, men hvordan dere skriver er forkastelig.. Og dere kaller dere voksne ? Godt barna faktisk slapp å ha dere videre i livet. Det er en grunn for at barna er sånn, og kanskje dere faktisk var årsaken til at barna oppførte seg sånn mot dere.. ? Og rykter er rykter, man skal ikke tro alt man hører selv om man har FELLES bekjente/venner.. Litt av en gjeng her inne på KG! Anonymous poster hash: ec564...533 Så enig med deg! Voksne folk som ikke forstår at barn som utagerer og oppfører seg lite hensiktsmessig, faktisk sliter med noe, og har foreldre som har feilet i omsorg og oppdragelse. Legg skylden der den hører hjemme, nemlig hos foreldrene. Barna prøver bare så godt de kan å finne ut av verden og tilpasse seg. Å stadig måtte forholde seg til nye kjærester til mor/far, og skulle tilpasse seg, gjør noe med barns følelsesliv. Godt å se at enkelte faktisk har vett til å gjøre det slutt når de ikke takler at partner har barn fra før. Folk må snart stoppe opp og tenke over hva de gjør mot barna sine når det gjelder samlivsbrudd og nye partnere som skal inn i barnas liv. Så mange samlivsbrudd som vi ser i dag, så kommer mange barn til å få store problemer med å takle livet sitt, all den tid foreldrene svikter som omsorgspersoner. Å kalle dem drittunger er bare korttenkt og så lavmål som det går an. Ser du på kjærestens barn som drittunger, og gruer deg til å være sammen med dem, så ta konsekvensen av det, og ikke vær sammen med noen med barn fra før.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #15 Skrevet 12. september 2015 At folk får seg faktisk til å SKRIVE drittunger gjør meg sjokkert.. Hva dere TENKER bryr jeg meg fint lite om, men hvordan dere skriver er forkastelig.. Og dere kaller dere voksne ? Godt barna faktisk slapp å ha dere videre i livet. Det er en grunn for at barna er sånn, og kanskje dere faktisk var årsaken til at barna oppførte seg sånn mot dere.. ? Og rykter er rykter, man skal ikke tro alt man hører selv om man har FELLES bekjente/venner.. Litt av en gjeng her inne på KG! Anonymous poster hash: ec564...533 Slapp litt av da du. Noen barn er faktisk drittunger. Nei, hun var ikke drittunge pga meg tenk. Det er ikke slik at jeg kalte henne for drittunge foran henne eller foran foreldrene. Du hadde garantert tenkt det samme hvis du hadde en slik stedatter. Anonymous poster hash: 19976...8ce 19
Gjest Mythic Skrevet 12. september 2015 #16 Skrevet 12. september 2015 Slapp litt av da du. Noen barn er faktisk drittunger. Nei, hun var ikke drittunge pga meg tenk. Det er ikke slik at jeg kalte henne for drittunge foran henne eller foran foreldrene. Du hadde garantert tenkt det samme hvis du hadde en slik stedatter.Anonymous poster hash: 19976...8ce Nei, hun er ingen drittunge. Herregud, tenk litt lenger enn din egen nesetipp.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #17 Skrevet 12. september 2015 Ingen som har forståelse for at barna kanskje fremdeles har det vondt etter skilsmissen da? Og at dette bare er en måte å få oppmerksomhet på.... Synes det er ille at dere kaller barna drittunger og har manglende oppdragelse... Snakker om å kaste stein i glasshus!! Anonymous poster hash: dbdac...ffc 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #18 Skrevet 12. september 2015 Nei, hun er ingen drittunge. Herregud, tenk litt lenger enn din egen nesetipp. Herregud selv! Når barn ødelegger klærne mine, hiver alt av sminken min I do, stjeler fra meg, legger tygges i skoene osv, så er de drittunger uten oppdragelse. Mener du dette er greit? Har noen kalt barna dine for drittunge siden du reagerer så?Anonymous poster hash: 19976...8ce 12
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #19 Skrevet 12. september 2015 Ingen som har forståelse for at barna kanskje fremdeles har det vondt etter skilsmissen da? Og at dette bare er en måte å få oppmerksomhet på.... Synes det er ille at dere kaller barna drittunger og har manglende oppdragelse... Snakker om å kaste stein i glasshus!! Anonymous poster hash: dbdac...ffc Så derfor er det greit å oppføre seg på den måten? Fordi man er skilsmissebarn? Nei, det er ingen unnskyldning Anonymous poster hash: 19976...8ce 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #20 Skrevet 12. september 2015 Ingen som har forståelse for at barna kanskje fremdeles har det vondt etter skilsmissen da? Og at dette bare er en måte å få oppmerksomhet på.... Synes det er ille at dere kaller barna drittunger og har manglende oppdragelse... Snakker om å kaste stein i glasshus!! Anonymous poster hash: dbdac...ffc Nåja, jeg vet av mange som er drittunger. Og det uten at foreldrene er skilte.Anonymous poster hash: e7bbb...a94 1
Anbefalte innlegg