AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 En jeg har datet, lyver. Tror jeg. Han påstår at han ikke er oppført som far hos sin tenåringsdatter, men betaler over 5000 i bidrag, men han har ikke jobb. Han sa han har jobb, men han er aldri på jobb, og svarer unnvikende når jeg spør han om han har vært på jobb. Han er jo aldri på den jobben som han påsto at han hadde. Plutselig sa han at han skulle studere, det var på slutten av august nå, at han plutselig kom på det. Jeg spurte om han har vært på jobb da. Nei, starter neste uke. Uka etter: Vært på jobb da? Nei, det var ikke så mye å gjøre der.. Han snakker masse om sine ekser. Han har barn med to andre. Den ene er et forferdelig menneske i følge han, og hun lyver om farsskap etc, og han sier at hun lyver til datteren slik at datteren ikke vil ha noen ting med han å gjøre. Jeg syns det hele virker veldig rart, og suspekt... Og lurer på om det er en "god" grunn til at mora holder datteren unna barnefaren. Han lyver om masse annet også, og jeg er lei av å bli løyet til rett opp i ansiktet. Og hvorfor skulle han lyve om sånt? Det skurrer, og han lyver, og det virker som at han tror jeg går fem på disse løgnene. Anonymous poster hash: 2fcd6...ef6
spegel Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Her ville jeg enkelt og greit ikke involvert meg!
Mystery Woman Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Uhoo her var det mange varsellamper, som blinka på en gang. 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Uhoo her var det mange varsellamper, som blinka på en gang. Mildt sagt! Det verste er å starte et forhold med en person basert på så store løgner. Du vet ikke engang hvor fyren jobber, eller OM han har jobb, fordi han ikke klarer å si sannheten. Sketchy! Anonymous poster hash: 9abe9...43a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Jeg hadde droppet ham uansett. Situasjonen med studier, jobb osv. er ikke det relevante, men bare det at han har barn med flere og snakker negativt om ekser sier sitt. Anonymous poster hash: de590...2e2
Sveva Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Varsellamper, varsellamper! Styr unna ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå