AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Hei! Jeg trenger en slags oppskrift på hvordan dette på best mulig måte kan gjennomføres. Det meste av overflødig fett legger seg nederst på magen., og det irriterer meg noe så inni granskauen. Skal ned 5-7 kg, da er jeg HELT fornøyd med kroppen min. Har innsett at jeg ikke kan få både i pose og sekk (altså, flat mage og pupper). Og relativt flat mage trumfer store pupper... Så, er det noen som kan gi meg noen sunne tips på veien?Anonymous poster hash: a7e7e...1ea
Maximillian Cohen Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Kaloriunderskudd, mens du samtidig får i deg nok proteiner, vitaminer, mineraler og fettsyrer kombinert med styrketrening. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Hva skal jeg legge meg på da? Veier 61 kg og er 161 cm.Anonymous poster hash: a7e7e...1ea
Maximillian Cohen Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Du må regne med å måtte prøve deg frem, men om du starter på rundt 1 500 kcal i døgnet vil det nok ikke være alt for langt i fra et fornuftig kcal-inntak for vektreduksjon. Dette er imidlertid såpass lite at du må være ganske flik til å ikke "bruke opp kaloriene dine på tull".
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Du må regne med å måtte prøve deg frem, men om du starter på rundt 1 500 kcal i døgnet vil det nok ikke være alt for langt i fra et fornuftig kcal-inntak for vektreduksjon. Dette er imidlertid såpass lite at du må være ganske flik til å ikke "bruke opp kaloriene dine på tull". Okei, takk :-) Nei det kan jeg ikke... No more smash og Fanta.Anonymous poster hash: a7e7e...1ea
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Er det noen matvarer jeg rett og slett blr holde mg bort fra? Uten om det mest opplagte som godteri og kaker. Alt med måte passer ikke meg..Anonymous poster hash: a7e7e...1ea
Maximillian Cohen Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Er det noen matvarer jeg rett og slett blr holde mg bort fra?Anonymous poster hash: a7e7e...1ea Dette kommer litt an på hvem du spør. Mitt tips er å spise variert. Det meste kan inngå i et sunt kosthold så lenge en klarer å kontrollere mengden. Når det er sagt så er det veldig lett for å drikke i overkant mange kalorier. Pass på.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Dette kommer litt an på hvem du spør. Mitt tips er å spise variert. Det meste kan inngå i et sunt kosthold så lenge en klarer å kontrollere mengden. Når det er sagt så er det veldig lett for å drikke i overkant mange kalorier. Pass på. Jeg er særdeles dårlig på å kontrollere mengder... Gi meg en brødskive med smør, og jeg spiser 4 stk. Men jeg drikker ikke juice, melk, eller feks kaffe med melk/fløte. Brus kan jeg drikke i helgene.Anonymous poster hash: a7e7e...1ea
Gjest Overrasket Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 (endret) Du har jo allerede et sunt forhold mellom høyde og vekt, så det er ikke mye "å ta av". Jeg vil tippe at du bør øke forbrenningen din om du ikke allerede er veldig fysisk aktiv. Endret 12. september 2015 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Jeg er innenfor normalen ja :-) Men det er rett og slett for mye fett, og jeg føler meg svær. Det er ubehagelig.. Jeg trener ikke i det heletatt. Er mye i aktivitet hjemme, men det kan ikke regnes som trening, altså husarbeid. Ellers har jeg to barn under 3 år, så det er jo litt å løpe etter der... :-) Så jeg har MYE å lære om både kosthold og trening.Anonymous poster hash: a7e7e...1ea
Erazor Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Jeg anbefaler styrketrening for å forme kroppen, og målebånd og regelmessige bilder i stedet for vekt for å følge fremgang. Om man trener styrke, vil man trenge mat for å bygge muskulaturen som vil gjøre kroppen din mer definert. Selv om dette vises på kroppen vil ikke nødvendigvis vekten endres, og da blir vekt et dårlig mål for å følge med hvordan du endres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå