Olympia Skrevet 9. juli 2002 #1 Skrevet 9. juli 2002 Jeg satt og rota gjennom alle word-dokumentene mine,og kom over ei side med masse ordtak om kjærlighet. Og da dukket det opp en idé i mitt lille hode.Nemlig å klippe ut masse hjerter av rød kartong(bryllupsfargene våre blir rødt,grønt og hvitt),skrive et ordtak på hvert hjerte og så plassere disse hjertene rundt omkring i hele lokalet.i gangen,på do,i spisesalen,ja overalt.Feste dem på dørene,legge noen på bordene,kanskje plassere noen midt mellom alle matfatene på koldtbordet... Synes det høres litt romantisk ut jeg. I tillegg har vi tenkt på å lage et stort banner som skal henges over døra inn til spisesalen.Og på det skal det stå:Husk at all skjønnhet på jord bor i de evige ord:JEG ELSKER DEG! Hva synes dere om det?
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #3 Skrevet 9. juli 2002 Ehh, litt banalt og klissjete, jeg får pustebesvær av slikt dill jeg!Men det avhenger jo av hvilken type brudepar dere også er.
Løven Skrevet 9. juli 2002 #4 Skrevet 9. juli 2002 Synes det høres koselig ut jeg. Har du lyst til å dele disse sitatene med meg ville jeg blitt kjempe glad. Send i såfall en pm. :D
August Skrevet 9. juli 2002 #5 Skrevet 9. juli 2002 Jeg synes også det kunne være litt koselig. En annen ide kunne være å legge et slikt hjerte under hver tallerken som en liten overaskelse. Ps: Kunne du sende meg disse sitatene også som PM? Tusen takk.
Olympia Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2002 Håper du har fått orden på pusteproblemene igjen da Løven og August,sender PM i løpet av dagen. :D
Anede Skrevet 9. juli 2002 #7 Skrevet 9. juli 2002 Hørtes kjempe koselig ut!! kan du sende det til meg og??
june2002 Skrevet 9. juli 2002 #8 Skrevet 9. juli 2002 Hei! Min søster gjorde noe lignende, hun ga en til hver gjest til kaffe, og det slo virkelig an. Alle synes det var såå romantisk. Og så var jo noen morsomme også da! Så alle spurte hverandre hva som stod på din...
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #9 Skrevet 9. juli 2002 Synes et høres litt barnslig ut jeg, men hver sin lyst!
Vekt74 Skrevet 9. juli 2002 #10 Skrevet 9. juli 2002 Hei! Synes det høres ut som en god ide, men ville kanskje holde meg til å legge dem utover koldtbordet... Kan du sende meg dem også? Klem Vekt 74
Ionaa Skrevet 10. juli 2002 #11 Skrevet 10. juli 2002 Jeg syns det hørtes kjempekoselig ut..spesielt ideen til August om å legge de under tallerkenen. Mine svigerforeldre hadde en annen sak som var litt koselig i deres sølvbryllup (ikke noe med sitate å gjøre men med små røde hjerter). Søsteren til svigermor hadde funnet et ikke alt for blomstrende lite "tre" (plante med greiner) og alle gjestene fikk hvert sitt røde hjerte de skrev navnet evt en liten hilsen på og alle hang disse på treet...så da ble det et kjærlighetstre Ganske søt idè det oxo
NinaS.G Skrevet 11. juli 2002 #12 Skrevet 11. juli 2002 Jeg likte også ideen kjempegodt!!! Både under tallerkenene og å henge hjertene opp rundt i lokalet. Har vært i et bryllup hvor ordtak ble hengt rundt i lokalene, det gjorde at gjestene stoppet og leste litt på veien :D Har du lyst til å sende dem til meg også?? Jeg mangler nemlig noen ordtak om kjærlighet som jeg skal ha i sangheftet... Lykke til med den store dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå