Gå til innhold

Når du bestiller Starbucks i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier du ditt egentlige navn da? Eller liker du å tulle litt? Jeg sier alltid Tiss og Fis i ordentlig Anders Nilsen stil 😆

Anonymous poster hash: 269f2...7ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sier mitt eget navn, men sjeldent at de får det riktig.

Endret av annebanane
Skrevet

Sier du ditt egentlige navn da? Eller liker du å tulle litt? Jeg sier alltid Tiss og Fis i ordentlig Anders Nilsen stil

HA HA HA.... Jeg må på Starbucks nestegang jeg er ute å reiser. FITTE blir mitt navn.

• Liker 2
Skrevet

Er du 12 år?

Anonymous poster hash: 03d7f...677
  • Liker 14
Skrevet

Jeg kaller meg selv Alexandra, Bonnie, Charlie eller noe lignende! Gøy å få noe annet enn det trauste norske navnet. Men tiss? Virkelig?

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Går aldri Starbucks. Folk lar ikke sine venner drikker Stabrucks, heller.

Edit: Basert på svar til dette innlegget vil jeg påpeke at det er fullt lov for de som vil å sette inn en preposisjon i den første setningen min.  :sarkasme:

Endret av Overrasket
Skrevet

Sier også mitt virkelig navn. At de får det galt, fatter jeg ikke. Sier det klart og tydelig. 

Har internasjonalt navn. 

Skrevet

Går aldri Starbucks. Folk lar ikke sine venner drikker Stabrucks, heller.

Jai snake norsk bra, ja? 

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet

Jai snake norsk bra, ja? 

Litt usikker på hva det har med tråden å gjøre, men det slår meg at norsken min, og min evne til å delta i en diskusjonstråd, er bedre enn din. 

Skrevet

Sier mitt riktige navn Josefin.

De pleier som regel å skrive Justine.

Anonymous poster hash: 61559...5e5
Skrevet

Drikker sjeldent starbucks, men dersom jeg er i et engelsktalende land eller frankrike sier jeg bare Amy. I tyskland, sverige, etc sier jeg navnet mitt(ida).

Anonymous poster hash: 139c3...859
Skrevet

I starbucks SKAL de jo ikke skrive navnene riktig..? De blir bedt om å skrive navnene feil slik at det blir delt bilder av starbuckskopper med feil navn på i sosiale medier..

Anonymous poster hash: 1a66c...c15
  • Liker 4
Skrevet

Drikker sjeldent starbucks, men dersom jeg er i et engelsktalende land eller frankrike sier jeg bare Amy. I tyskland, sverige, etc sier jeg navnet mitt(ida).

I Hellas betyr det "hva?", et familiemedlem slet mye på Starbucks, da grekeren i kassa spurte hva hun het, hun svarte "Ida", grekeren stilte spørsmålet igjen og igjen helt til de til slutt forsto hverandre :fnise:

• Liker 5
Skrevet

I Hellas betyr det "hva?", et familiemedlem slet mye på Starbucks, da grekeren i kassa spurte hva hun het, hun svarte "Ida", grekeren stilte spørsmålet igjen og igjen helt til de til slutt forsto hverandre :fnise:

Skal til Italia om et par uker så bra du sa ifra  :laugh: Usikker på om det blir noe starbucks, men får se. Har gitt opp på å bruke Ida i England og Frankrike, folk ser jo bare ut som et spørsmålstegn. Og det er ikke gøy og bestandig måtte stave navnet heller. 

Skrevet

Sier du ditt egentlige navn da? Eller liker du å tulle litt? Jeg sier alltid Tiss og Fis i ordentlig Anders Nilsen stil 😆

Det er sjeldent jeg bestiller Starbucks, men ofte jeg bestiller en kaffe på Starbucks og da sier jeg mitt ekte navn.

Anonymous poster hash: 88e21...078

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler meg skikkelig teit, men hvorfor skal man si navnet sitt? Jeg har aldri vært på Starbucks, men på andre steder det selges kaffe (Wayne's feks), og der gjør man da ikke det?

Jeg har lest om hvorfor de skriver feil, og det er for å få reklame, men jeg skjønner ikke hvorfor, utover det?

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler meg skikkelig teit, men hvorfor skal man si navnet sitt? Jeg har aldri vært på Starbucks, men på andre steder det selges kaffe (Wayne's feks), og der gjør man da ikke det?

Jeg har lest om hvorfor de skriver feil, og det er for å få reklame, men jeg skjønner ikke hvorfor, utover det?

Fordi den rette kaffen skal komme til riktig kjøper der man henter kaffen. 

• Liker 2
Skrevet

Fordi den rette kaffen skal komme til riktig kjøper der man henter kaffen. 

Men andre steder gjør man det ikke sånn, og det fungerer helt fint?

• Liker 2
Skrevet

Men andre steder gjør man det ikke sånn, og det fungerer helt fint?

Det er lettere, sparer tid samt man unngår forvirrede kunder som lurer på hvem sin Caffe Mocha som står der. 

• Liker 3
Skrevet

Det er lettere, sparer tid samt man unngår forvirrede kunder som lurer på hvem sin Caffe Mocha som står der. 

Akkurat. Bortsett fra forvirringen som oppstår når det står noe annet enn ens eget navn på koppen.

Hvorfor gjør ikke andre kaffekjeder dette? (Bare undrer, og jeg har sporet av tråden nok nå. Takk for svar :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...