merterje Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Jeg lurer på om jeg mangler magnesium. Jeg tok en håranalyse for mange år siden hos naturterapaut som beviste det, men har ikke vært flink å følge opp. Nedenfor symptomer på det (funnet på nettet), og jeg skal si noe stemmer. Jeg har mye muskelkrampe i leggene og prikking i beina, og det ganske mye, så jeg tror jeg starter med et magnesiumtillskudd. Selv om en har nok magnesium i blodet (blodprøve) er det ikke sikkert kroppen/cellene har nok magnesium. Symptomer : Muskelspenninger og muskelkramper, spesielt i leggene - Prikking i armer og ben - Tap av matlyst - Slapphet - Brekninger - Tretthet - Uregelmessig hjerterytme
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Gå til en LEGE som kan diagnostisere deg skikkelig. Magnesium er uansett ikke farlig å ta ekstra av, men ikke gå til kvakksalvere og diverse. Anonymous poster hash: bb835...8b2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Her var det en lege som ikke fikk lov å være lege etter å ha brukt en matintoleranse-test http://www.vg.no/forbruker/matintoleranse-og-allergier/lege-mistet-lisensen-etter-bruk-av-matintoleranse-test/a/23516190/ Håranalyser og den slags er dessverre svindel. Det hadde vært fint om man kunne enkelt måle mangler og sånn på den måten, men dessverre kan man ikke det. Gå til lege og ta noen prøver. Kanskje viser det seg at det er noe helt annet du har. Det er viktig å sjekke skikkelig hos en lege. Tenk om det skulle være problem med hjerte eller en annen sykdom, mens du har bare prøvd å bli bedre med magnesium-tilskudd. Kom deg til lege. Anonymous poster hash: a34de...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå