Gjest femaine_ Skrevet 19. september 2004 #1 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har klart å gå ned til favorittvekten min nå i løpet av 1 mnd. Men hvordan holder jeg meg der? Har jo trent litt ekstra i disse dager for å gå ned, men nå som jeg er fornøyd med kiloene så vil jeg jo ikke trene så ofte heller for da går jeg jo enda mer ned. Hva gjør jeg for å holde meg der jeg er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 19. september 2004 #2 Del Skrevet 19. september 2004 1. Beveg deg For å bevare en fin figur må en trene litt. Du forbrenner kalorier, vedlikeholder muskulatur og styrker immunforsvaret. Et par ganger i uken bør være nok- sykle, gå, svøm, tren kampsport eller noe annet du liker. Gå til butikken når det er fint vær, til jobb en gang i blant og ikke ta heis om det er trapper. 2 Spis "normalt" Faste måltider fordelt utover dagen. Prøv å få måltidene så balanserte som mulig med riktig forhold mellom karbos, proteiner og fett. Unngå å bli sulten og ikke spis deg stappmett. 3 Drikk vann Aldri undervurder vann :-) Fordi det hjelper til å renske systemet for slaggstoffer bidrar nok vann til å opprettholde en god forbrenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå