Beccy87 Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Sitter her med en liten gutt på 2 uker og han har fått en del leker, en hel haug av 'min første bamse' og flere uroer i gave og jeg lurer på når det er vanlig at de små fatter interesse for sånt? Hvor gammel var din og hva var mest interessant?
SjiraffenLaffen Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Et par mnd var vel baby, og bare i små runder i starten
Amarone Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Vi fikk babygym til jul, da var babyen ca én måned. Han syntes det var moro å ligge litt på den og kikke, men etter råd fra helsesøster skulle vi bare henge opp en leke i starten for å ikke overstimulere. Etterhvert begynte han å daske etter leken og forsøke å gripe tak, og han hadde moro av babygymmen frem til han begynte å åle seg rundt. Bamser tok det lang tid før han var interessert i.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Ca 4 uker har mine vært. Våkne og nysgjerrige babyer. Anonymous poster hash: fe6fb...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå