AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Jeg har en samboer som har en datter på 16. Hun pleier alltid å gi beskjed dersom hun ikke kommer hjem. Nå kom hun ikke hjem i natt, har ikke gitt beskjed. Samboeren min har reist bort på guttetur i helgen. Jeg har da rett i å bekymre meg? Har prøvd å kontakte tenåringen, får ikke svar... Håper bare at alt er i orden. Anonymous poster hash: 4dfb1...d9a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Da hadde jeg vært veldig bekymret, ja. Anonymous poster hash: a7f47...ab6 11
Gjest Jessica Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Da hadde jeg ringt på hver eneste dør og gitt henne advarsel om at jeg skulle melde henne savnet dersom hun ke svarte umiddelbart!
Gjest Magnifiq Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 (endret) Har du kontaktet mammaen hennes? Kanskje hun har dratt dit? Om ikke, så hadde jeg ringt alle vennene jeg kjente, eller etterlyst henne. Endret 12. september 2015 av Magnifiq
Gjest Blomsterert Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Jeg har en samboer som har en datter på 16. Hun pleier alltid å gi beskjed dersom hun ikke kommer hjem. Nå kom hun ikke hjem i natt, har ikke gitt beskjed. Samboeren min har reist bort på guttetur i helgen. Jeg har da rett i å bekymre meg? Har prøvd å kontakte tenåringen, får ikke svar... Håper bare at alt er i orden. Anonymous poster hash: 4dfb1...d9a Ring faren eller moren hennes da! Hun tar vel telefonen om de ringer? Ville vært veldig bekymret ja,men det kan jo hende hun benyttet sjansen til å være ute når faren ikke er hjemme.Ring foreldrene!
Petalouda Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Jeg hadde satt himmel og jord i bevegelse straks det var gått mer enn ti minutter over avtalt hjemme-tid. Seksten? Jeg hadde ikke lagt meg før hun var hjemme. 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Ville absolutt ringe begge foreldrene, eventuelt venner av jenta, meldt henne savnet når det har gått lang nok tid, ringt og sendt meldinger til jenta konstant. Vet du hvor hun skulle? Har du mobilen hennes på en sporings-app? Mulig at hun utnytter sjansen mens far ikke er hjemme, ellers vet man aldri om noe ille har skjedd. Anonymous poster hash: 6b4e7...e80 2
skruf Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Du burde ringt moren og faren for lenge siden! Hadde ikke min 16-åring ikke kommet hjem så hadde jeg ikke ventet til neste dag og ikke gjort annet enn å prøve å ringe henne! Tror ikke jeg hadde klart å gått og lagt meg til natta heller. Så: ring moren og faren. Ring alle vennene hennes. Oppsøk de du ikke får tak i pr telefon. Og kommer hun ikke hjem ila dagen og ingen får kontakt med henne så bør foreldrene melde henne savnet. 5
Ulla Ullsokk Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 Gjør noe! Håper hun er hjemme og at alt er bra! Men det er helt krise at hun ikke sa ifra hvis det ikke har skjedd noe! Jeg hadde blitt livredd, selv om sjangsen er størst for at hun har det bra!
HanneAa Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Du som stemor, har også et ansvar. 1. Ring begge foreldrene. 2. Send sms til henne, og si fra at du mener alvor. At du har kontaktet foreldrene hennes og at hun blir meldt savnet om hun ikke gir lyd fra seg. etc.. 3. Ring rundt/bank på til/hos venner 4. Ingen resultat? 5. Meld henne savnet.. Håper hun er hjemme, og at alt står bra til! Kan hende hun benyttet sjansen til å ikke være hjemme når far og mor ikke var tilstede. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Jeg hadde kontaktet mor og far for lenge siden!!! Håper ikke det har skjedd henne noe! Hvorfor ringte du ikke far i natt? Når du så at hun ikke kom hjem??Anonymous poster hash: 5e18e...be5 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Pleier å si i fra om hun ikke kommer hjem? Når ble det greit for en 16-åring å ikke komme hjem om natta?Anonymous poster hash: f7bee...5de 8
Oppgitt78 Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 Pleier å si i fra om hun ikke kommer hjem? Når ble det greit for en 16-åring å ikke komme hjem om natta?Anonymous poster hash: f7bee...5de Hva med de 15/16 åringene som bor på hybel rundt omkring i landet? 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Pleier å si i fra om hun ikke kommer hjem? Når ble det greit for en 16-åring å ikke komme hjem om natta?Anonymous poster hash: f7bee...5de Skurrer veldig! Kjenner jeg blir litt provosert. Hvem lar 16 åringen bare være vekk, spesielt når man ikke får tak i henne på tlf. Jeg hadde ikke fått sove engang om det var mitt stebarn. Både far og mor hadde blitt kontaktet etter en time maks.Anonymous poster hash: 5e18e...be5 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #15 Skrevet 12. september 2015 Hva med de 15/16 åringene som bor på hybel rundt omkring i landet? Da vet du hvor de er.Anonymous poster hash: 5e18e...be5 6
Gjest SykkelJenny Skrevet 12. september 2015 #16 Skrevet 12. september 2015 Hva med de 15/16 åringene som bor på hybel rundt omkring i landet? Da bør foreldrene følge enda mer med på hva de foretar seg.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #17 Skrevet 12. september 2015 Hva med de 15/16 åringene som bor på hybel rundt omkring i landet? Litt kjapt svar fra meg. Da har du ikke en avtale at de skal være hjemme til en viss tid, og her får man ikke tak i jenta heller....Anonymous poster hash: 5e18e...be5
minister-mio Skrevet 12. september 2015 #18 Skrevet 12. september 2015 Du lurer på om du har rett til å være bekymret? Er du gal menneske, hadde det vært min sekstenåring hadde jeg ringt politiet nå, ikke sittet på kg og lurt på hva jeg har rett til 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #19 Skrevet 12. september 2015 Har hun kommet til rette TS?Anonymous poster hash: 5e18e...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå